Nice Surprise!

Ikvall ska Ryan bjuda ut mig pa en jattefin restaurang. Eftersom han jobbat som ett tok senaste 2 veckorna sa erbjod sig Ryans jobb att betala for ett restaurangbesok for oss tva. Inte helt fel det inte. Vi ska ga ut och ata pa ett jattegott 'steakhouse' som heter Mr B:s. Det blir goda drinkar och en riktigt blodig kottbit! Jag kommer inte ihag senaste gangen jag och Ryan for ut och at bara vi tva. Det ska bli en skon och definitivt behovlig omvaxling.

Nu ar klockan 2 och Ryan maste fara in till jobbet en svang **surprise surprise**. Jag ska forsoka gora fardigt Deannas scrapbook och sen borja med mina julkort!

Sen klockan 5 blir det finmiddag! Ska nog plocka fram en fin klanning!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

vad mysigt att ni fick en mysmiddag tillsammans :) sånt är alltid uppskattat när man kan sitta ner o mysa på under en goo middag!! fick du nån god blodig stek då? :) hehe sötgumman... saknar dig!! pöss.

2009-12-13 @ 21:33:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0