Fullspackad lordag!

Idag ar det antligen lordag-- sa skont med helg! Imorse klockan halv 9 for vi till veterinaren med Tiki och Ludwid som fick tva sprutor. Dom var sa himla modiga och duktiga och fick en massa komplimanger av veterinaren. Stolt mamma och pappa var vi minsann. Nar vi kom hem sa stadade jag deras rum och sen forsokte jag stada i koket men Ryan haller pa att ringa en massa samtal sa da fick jag inte stada na mer! Senare idag ska vi ivag och fixa nya dack till min bil for nu har antligen snon kommit. Det ar sa himla fint och mysigt ute och inte alls speciellt daligt vader. Idag ar det -5 och solsken ute! Mysigt!

Nu ar det mindre an 2 veckor till jul och jag har ett fullspackat schema fram till dess. Pa mandag efter jobbet ska jag fara till Boulder Junction och mota upp Deanna for hon fyller 21! Haha hon och Lauren ar sanna smattingar, Lauren fyller bara 20 i Februari! Sa da blir det i alla fall en drink och sa ska jag ge henne mina presenter. Pa lordag har hon fest och da blir det ga ut och ata pa restaurang och sen krogen men jag ville inte ta med mig mina presenter da for dom ar ganska stora och risken ar ju att hon tappar bort dom i fyllan. Pa torsdag ar det julfest med jobbet och jag fick hora att det var minsann finklader som galler, inga jeans sa da maste Ryan kla upp sig i sina finaste klader. Vi ska nog kla oss i vara brollopsklader fran Sverige, dom ar ju ganska perfekta :)

Sen blir det ju som sagt fodelesdagsfirande pa lordagen och sen ar det mindre an en vecka till jul. Jag jobbar bara mand, tisdag, onsdag och pa torsdag har jag planerat att ga redan klockan 2! Om vi inte far sluta tidigt den dagen vill saga...

Naj nu maste vi tydligen fara ivag med min bil!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa julen närmar sig skitfort... man hinner knappt med :) förstår att du har mycket att göra.. men kul när de händer saker ändå :) skönt att nifått lite snö nu också!! mysigt med snö.. jag vill att vi ska ha mera snö här, de är inge mycket nu.. blä.. men men :) och till veckan ska de bli askallt, får se hur de blir med det.. då får man hålla sig inne :) pöss o kram.

2009-12-13 @ 01:49:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0