A good end of the year!

Jag maste da saga det, jag har haft ett riktigt bra avslut pa 2009.  Veckan innan jul var stressig och jobbig.  Sen nar val julen kom blev allt bra.  Men den har veckan var riktigt bra.  Tiden har gatt ilfort och jag fattar inte att jag bara jobbar 6 timmar imorgon (van och jobba 9) och sen ar vi ledig fredag, lordag och sondag!  Ska bli riktigt harligt.  Jag hade aven min arliga utvardering (annual review) i tisdags.  Igar alltsa och den gick valdigt bra, battre an min 90dagars utvardering.  Jag fick en massa komplimanger.  Dom sa bland annat att dom aldrig traffat pa nan med sa bra arbetsetik och utvecklingskurva som jag har visat.  Med tanke pa att jag borjade med 0 erfarenhet, Kim min hogre chef sa att hon ar makta imponerad. Hon tycker att jag har battre "workethic" an manga andra som borjat pa Fi-Med med erfarenhet. Dom hoppas pa att jag blir kvar ett tag.. haha vi far val se.  Jag har andra planer men det ar himla roligt att man far uppskattning och att man blir sedd av sitt jobb!

Imorgon kommer Russ, Laura och deras son Jeremy over for att fira nyaret. Vi hade val inte riktigt raknat med att sonen ska med, han ar inte sa gammal, men det bli nog bra anda. Vi ska ata raksoppa (Miagummans goda soppa), och sen lax med min sas och potatis! MUMS!  Sen sa tinar vi lite brollopstarta som var kvar fran brollopet.

Pa fredag blir det kallt.. da ska jag, Ryan, Mike, Russ, Lauren, Deanna och Maria hoppa i sjon Michiganl. Brrrr jag vet att jag kommer angra det beslutet.. om jag blir forkyld ska jag minsann bevisa att man blir sjuk av kyla, inte bara infektion! For en gangs skull hoppas jag faktiskt att jag har fel.. vill inte bli sjuk!

Jag hoppas alla ni andra far en riktigt underbar och mysigt nyar!

Vi far hoppas pa att 2010 blir ett bra ar for oss alla!

4 manader till Thailand!  2 veckor av underbar varme! Mmmmmmmmm

HAPPY NEW YEAR!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Gott nytt år gumman :) hoppas ni får ett trevligt nyår! Ushc vad kallt att hoppa i isvak, huuua.. hoppas du slipper bli sjuk! Vi hörs snart gumman :) PÖSS

2009-12-31 @ 14:24:49
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0