Today is the day-- or it could be the day!

Igar skjutsade jag Ryan till hans ogonoperation vid 9 pa morgon. Halv 11 var han fardig sa da skjutsade jag hem honom och skyndade mig till jobbet. Efter jobbet for jag hem, for till Walgreens for att hamta ut hans medicin och sen tog vi oss en tupplur anda till klockan 6. Vi steg upp igen och da for jag till Walgreens igen for att kopa en ogonlapp och ogondroppar till honom och sen lagade jag middag och sen sag vi 2 avsnitt av Ghost Whisperer (en ny serie vi har fastnat i--ar pa sasong 2). Sen var klockan 9 och da gick vi och sov igen... sov till 9 imorse. En massa sovande har det blivit. Ryan for ivag till jobbet imorse klockan 7, fast jag tyckte absolut inte att han ska jobba dagen efter en ogonoperation men Ryan ar ju tydligen stalmannen sa han for i alla fall. Hans plan var att fara dit, jobba en timme och sen saga att han maste fara hem igen. Han har en ogonundersokning kvart i 9. Efter det hade han tankt komma hem och umgas med mig innan jag far till jobbet. Jag jobbar ju 11-2 och sen 5 kvall. Halv 3 har jag min andra jobbintervju.

Nar jag loggade in pa min facebook idag hade jag en kommentar fran nan som jag inte kanner. Hon skrev: "I hope you get the job. Jessica keeps telling me you're a bigger sunshine then she is. she wants you to be her sub to make up for leaving me :(". Skitgulligt! Tydligen ar hon kompis med Jess C och jobbar pa Fi Med ocksa, det kanns ju roligare att veta att det aven finns andra roliga personer som jobbar dar. Jag borjade tanka pa Antons avskedstal till mig nar jag lamnade Sverige, Kvantum och Boden: "nu maste vi saga farval till tjejjen med leendet". Vanner ar ovarderliga! Jag hoppas verkligen jag hittar flera underbara vanner om jag far det har jobbet!

Imorgon ar det Wheeling For Healing. Lite trist eftersom Ryan inte kommer kunna vara med. Sa jag far cykla 5 mil sjalv. Jag har ju Franz och Susi med mig sa det ska nog ga bra! 

Kanns som Augusti kommer ga sa himla fort och sen ar det September och sen Oktober, November och December. Jul och nytt ar igen! crazy vad fort tiden gar! 

Ha en super duper duper duper bra helg! Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0