SHOPPA!!!!

Hade en san hemsk otrevlig vecka forra veckan -- fortfarande ingen aning varfor, bade jag och Ryan var verkligen pa daligt humor och latt irriterade sa jag ar sa himla glad att den har veckan ar 1000 ggr battre. Igar efter jobbet for jag och Deanna till Noodels N Company och lunchade. Jag hjalpte henne fylla i nagra ansokningsblanketter, hon vill ocksa sluta Boulder och hitta nat annat jobb downtown. Kommer sakna alla mina peeps at work. Kommer sakna att komma till jobbet och vara sa bekvam och bara va, inte behova tanka. Men sjalvklart ar jag supertaggad for nya utmaningar.

Efter lunchen med Deanna for vi till Marshalls och strosade runt. Hittade ett par boxers till Ryan som jag fyndade. Han ar verkligen i behov av nya sovboxers. Sa jag kopte dom och sen for jag till Pick N Save medan Deanna for tillbaka till jobbet. Jag overraskade Ryan med middag och slog in hans boxers i ett litet paket och scrappade ett "tack" kort till honom. Tack for att han ar en san underbar "husband" som alltid "got my back"! Jattemysig kvall blev det och samtidigt firade vi mitt nya jobb!

Idag efter jobbet ska jag och Lauren och shoppa! Eller hon vet inte om det an men jag behover kopa nya klader! Det roliga med ett nytt jobb dar kladkoden "the dresscode' ar "business casual" ar att man far kla sig snyggt! Sa jag ska och inhandla lite nya jobbklader! Kuul. Efter det ska jag ivag till Aly och halsa pa det nya tillskottet i deras familj, lilla Peter!

Imorse steg jag upp strax efter 9 for att baka en kaka! Har lovat Alex pa jobbet i flera manader att baka en kaka som han tyckte om sa mycket. Sa imorse tankte jag, nu jaklans ska jag ta mig upp och gora det. det far blir min avskedspresent!



Kommentarer
Postat av: Miiii

skönt att ni har en bättre vecka gumman :) och vad gullig du var med Ryan! :) sånt måste uppskattas så mycket. det är ju det lilla som gör så mycket :) och du får hälsa Aly så mycket! och kul att shoppa snygga arbetskläder :) du kommer va så stilig så. hehe, sköt om dig, kram!!

2009-08-19 @ 21:48:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0