Sa mycket som hander!

Nu borjar det antligen handa lite grejor i mitt liv.  Det ar precis som Marie och Tessi sa i deras tal pa brollopet: hon gillar det nar det hander grejjer och ha mycket liv omkring sig. Det stammer! Det ar da jag trivs bast! Jag har markt att jag blir latt butter nar jag ar rastlos.

Imorse fick jag ett valkomst email fran mitt nya jobb!! Wiii, langtar som tusan! 4 dagar kvar. 5 veckor till vi drar ivag till Prag och Tyskland i 2 veckor. Imorgon far jag och Ryan pa kraftskiva i Madison! Eva och Tomas har bjudit in oss! Det ska bli jatteroligt! Jag har dessutom startat en "bookclub" med nagra kompisar fran Boulder Junction. Den 2 September ska vi ha vart forsta "get together" hos mig. Det ar tankt att varje manad ska vi valja en bok som alla laser och sen traffas vi upp hos nan, men lite vin och mys och surrar om boken. Ett jattesmart satt att traffas och umgas. Jattebra satt for mig att halla kontakten med Boulder Junction kompisarna!

Den 1 September fyller Tammy 30 ar och Trisha fyller dessutom 31 pa samma dag sa da blir det nan drink efter jobbet pa Mad Dogs. Forsoker overtala Ryan till att folja med, han ar inte lattovertalad. Speciellt nar det ar nagot under veckodagarna, han ar ju sa himla trott. Men jag tankte i alla fall fara forbi en svang och gratta brudarna.

Sen ar det ju Labor Day sa da ska vi upp till Winneconne. Men vi kan bara stanna 3 dagar eftersom jag har mitt nya jobb. I vanliga fall brukar vi stanna fredag-tisdag, men nu blir det bara lord-man. Det kommer ju flera ar!

Och sen den 12:e September da ska jag och Ryan pa Picknick. Mitt nya jobb har arligen en picknick for sina anstallda samt en julfest och da far man ta med sig familjemedlemmarna! Wiii langtar dit ocksa!

Nu maste jag hoppa i duschen. Sista dagen pa jobbet!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0