My First Week

2 dagar in-- 2 dagar kvar! Ojojoj! Forsta dagen gick bra. Var lite nervos men alla ar supertrevliga verkligen. Jag fick fylla i lite pappersarbete och sen fick jag en rundtur och sen fick jag vara med pa mitt forsta mote med mitt jobb team. Jag jobbar pa "The Lab Division" med cbl Collections. Jag har min egen lilla cubicle (kontors-bas) och egen dator och telefon! Vi ar runt 60 personer som jobbar pa Fi-Med. Det jag gor och lar mig nu ar att kolla upp patienters information och skicka s.k. claims till ett sekundart forsakringsbolag. Jag kommer sakert kunna forklara mitt jobb battre om nagra veckor.. stay tuned!

Forsta dagen pa jobbet fick jag en valkomstpresent: en fruktkorg. Jattegulligt. Idag bjod min Supervisor Tammi var division/team pa lunch. Svenska kottbullar och pasta! Haha! Jag sitter i princip 8 timmar framfor datorn.. men det ar helt ok. Jag lar mig en massa om medicinska termer etc. 

Imorgon maste Ryan fara till Kanada och blir dar anda tills tisdag. Det ar JATTELANGE och jag vet inte vad jag ska gora utan honom. Kommer bli en lang vecka. Pa lordag ska jag pa overrasknings kalas och umgas med Maria fran gamla jobbet. Tisdag ar den en annan fodelsedags fest pa Mad Dogs och pa onsdag har jag forsta bokklubbs traffen hemma hos mig.

Kraftskivan i helgen var JATTE rolig. Vi blev ganska pa G och det var roligt att traffa andra svenskar. Bilder kommer sasmaningom. Sitter sa mycket framfor datorn pa jobbet att jag inte ids sitta hemma langre. Jag jobbar 8am -4.30pm varje dag. En halvtimmes lunch och en kvart rast far jag.

Labor Day naste helg sa mandag darefter ar vi lediga och vi far till Winneconne nasta fredag. Ska bli skont att komma bort aven om det bara blir 2 fulla dagar.

Langtar som ett tok till att fa fara ut och resa.

Nu blir det middag och Ghost Whisperer.

TESSI: Skitfiiiiiiint gumman! Tack for all hjalp.. du gar garna adda lite frana farger! PUSS 


Kommentarer
Postat av: Tessi

ah jag är inte riktigt färdog än men eftersom jag inte kan allt utantill så tar det sån tid och jag orkar inte sitta hur länge som helst men de kommer mera=)

2009-08-27 @ 11:29:39
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

va kul o höra lite om de nya jobbet, hoppas de är roligt :) får berätta mer sen gumman. kraaaam

2009-08-27 @ 13:39:16
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0