My day off!!!!!!!

Idag var jag ledig-- dagen innan nya jobbet! Klockan 8 pa morgonen borjade min telefon buzza... kom mig inte for att kolla mobilen forrans jag steg upp vid 9. Jag hade 3 missade samtal och 2 nya meddelanden. Fran Josh.. "hej kan du jobba idag at mig". SUCK! (Han ar VARLDENS storsta slacker och jag tal inte manniskan-- tyvarr maste jag eftersom han ar Laurens pojkvan) Jag gav bort mitt mandagspass till Deanna och Josh eftersom jag trodde jag skulle borja nya jobbet men eftersom jag inte borjade forrans imorgon sa tankte jag att visst kunde jag komma in och jobba 11-2. Val pa jobbet klagar Deanna pa nacksparr, hon var med i en bilolycka forra helgen sa det slutade med att jag jobba at henne till 8. So much for being off!

Jag hade himla skoj pa jobbet med Robin! Hon berattade en jattestor HEMLIS for mig, jag ar tydligen den forsta som fick reda pa det sa jag kande mig valdigt hedrad. Hon har inte berattat det for nagon annan. Med tanke pa var historia sa var jag bade chockad och glad! Kan tyvarr inte beratta annu, men berattar sa fort jag far tillatelse. Snacka om "drama' pa jobbet-- kanns som jag lever i en sapopera. "The hostess" ar gift och har 2 barn men har en affar pa sidan om. Det forekommer alla mojliga slags dejtings-enheter pa jobbet, folk som dejtar varandra, sen gor slut och borja dejta andra pa jobbet, triangeldraman etc etc! Himla knasigt det kan bli!

Sen kom jag hem vid halv 8 och jag och Ryan myste framfor tv:n. Vi ar helt besatt av Ghostwhisperer. Eller jag ar-- Ryan har dock inte nagot emot att se Ghost Bitch som han kallar henne!!!! Sag pa en annan blogg att True Blood ska komma till SVT1. Den kan jag verkligen rekommendera om ni gillar vampyrer och sant, serien har blivit SJUKT popular har i USA och alla verkar folja serien. Men den storsta grejjen av allt-- vilket ar lite extra kul for mig och alla andra svenskar-- ar att Alexander Skarsgard har en jattestor roll i serien! Sa gillade ni Twillight sa hall extra utkik efter True Blood. Den ska som sagt tydligen snart komma till SVT1.


True Blood borjar snart pa SVT1

TRUE BLOOD:
True Blood handlar om Sookie som ar servitris pa ett litet restauranghak och som traffar vampyren Bill. Dom far snart tycke for varandra och man far folja deras resa och deras vanner i en actionfylld serie.


Ghost Whisperer, jag och Ryan ar inne pa den tredje sasongen

GHOST WHISPERER:
Handlar om Melinda Gordon som precis har gift sig och flyttat till Grandview, en liten mysig stad dar hon oppnat upp en antikbutik. Melinda har formagan, anda sen hon var en liten flicka, att se de dodas andar. De kommer till henne for hjalp och hon hjalper dom att losa deras olosta problem i varlden innan dom kan korsa over till andra sidan.



 


 



Kommentarer
Postat av: Miiii

åh vad fränt :) man kanske skulle se Ghostwhisperer! verkar ändå spännande :) ja gillar ju sånt där också så. hehe! hoppas det går bra på jobbet imorrn, eller idag äre ju för mig men :) PÖSS

2009-08-25 @ 09:00:15
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Min blogg är det http://naddiegoespublic.blogg.se som har gjort, det är bara att fråga henne så hjälper hon dig säkert ;)

Kram kram.

2009-08-25 @ 09:56:03
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0