Min sista dag pa jobbet...

igar var sista dagen pa jobbet. Kandes bade bra och sorligt. Jag har traffat vanner for livet och lart kanna en familj som jag alltid kommer vara valkommen tillbaka till. Vi kommer forsoka halla kontakten sa gott det gar. Samtidigt kanner jag att jag ar redo att ga vidare i livet, redo att ta mig an nya utmaningar! Ar valdigt forvantansfull infor det nya jobbet. Som en trevlig overraskning pa dagen kom Susi och Franz och at lunch. De hade forsokt fa med sig Ryan men den mannen gar ju inte att fa ifran jobbet. Han kunde helt enkelt inte ta lunch.... tanka sig, han som jobbar 12 timmar om dan har inte ens en endaste paus. Ibland har han inte ens tid att ta 5 minuter att ata lunch. 

Det var meningen att Susi och Franz skulle sitta vid mitt bord men eftersom jag var fardig nar dom kom forbi sa bestamde vi oss for att jag skulle ata lunch med dom och Lauren fick bli var servitris!

Efter jobbet for jag pa min andra ogon undersokning--en vecka efter och nasta gang jag ska dit ar en manad efter. Svart nar man har heltidsjobb att hitta en lucka for sanna grejjor nu, typ lakare och tandlakare. For jag jobbar ju 8.30-5. Men jag far forsoka klamma in det i min lunch break, en halvtimmes lunch far jag.

Efter ogonkollen for jag och shoppade! Hittade massa fina korgar som jag ska forsoka organisera in i mitt rum! Gora det mer praktist men samtidigt snyggt och dekorativt. Langtar som tusan till nasta gang vi far till Ikea. Det blir sakert inte forran vid jul eller efter men anda! Vart nya projekt ar ju att ta itu (about time) med vart sovrum!

Idag ska vi kora till Madison och ikvall blir det Kraftskiva! Ska forsoka ta en massa bilder :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0