Jobbintervju #2

Varfor kanns det som om jag alltid hamnar pa jobbintervju 2 men inte langre! Hade ett voicemail idag pa telefonen fran Bill. Han sa att han pratat med chefen och dom garna ville att jag skulle komma tillbaka pa en andra jobbintervju igen, helst pa fredag. I det har laget kommer jag nog ta jobbet om jag blir erbjuden det! Kanner mig redo for heltidsjobb. Ikvall ska jag traffa Jess C over en drink och diskutera jobbet mera. Hon berattade redan att man har 13 PTO-day (Personal Time Off) Jag maste jobba mellan 38-40 timmar i veckan och om jag gar hem tidigt en dag sa finns det mojlighet att jobba igen det. Later lite som vad Ros-Marie jobbar med. Man stamplar sakert in. Hmmm men bara 13 dagars semester om aret. Det ar ju inte speciellt mycket. Jag berattade detta till Ryan och han tittade pa mig och sa... wow det ar bra for att jobba forsta aret. Tydligen sa far man typ 3 eller 4,5 dagar pa hans jobb forsta aret och sen kan man jobba sig upp till 10 dagar efter typ 3 ar. Fy fan!

Vi far se. Kanhanda att jag inte ens far jobbet. Och tar jag jobbet och inte trivs, sa kan jag sakert falla tillbaka till Boulder Junction. Far jag inte jobbet sa har jag alltid Boulder Junction!

Sen har vi nog beslutat oss for att kopa en liten baby valp i alla fall! Vi far helt enkelt ta allting som det kommer-- ingen ide att overanalysera! Nu ska jag cykla till Blockbuster och hyra ett spel till Ryan och sen ska jag lagga mig ute i solen och lasa en bok!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Miiii

oj vad svårt :) det lät ju lite dåligt med semester faktiskt, hehe så grymt skönt o ha 4 veckor :) det har ju varit underbart!! men du får väl se hur du känner, bra med heltids jobb juh!

2009-08-05 @ 22:49:55
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0