Ingen bra vecka!

Den har veckan har inte varit bra. Haft ena riktiga daliga dagar-- ni vet nar man vaknar och allting bara gar snett. Irriterad pa allt och alla, mest glad nar jag ar pa jobbet. Inge glad nar jag kommer hem. Irriterande att vara sa irriterad. Forstar inte vad det ar for fel. Och dessutom sa har jag tappat matlusten. Ater typ ingenting om dagarna.. for jag ar aldrig hungrig. En macka om dagen ar ungefar vad som gor mig matt och belaten. Senaste dagarna har jag jobbat 11-8 sa da har jag atminstone fatt komma bort lite grann.

Igar nar jag kom hem fran jobbet hade Jamison kommit hit. Det ar inte ofta jag traffar honom. Han har cyklat fran Minneapolis hit till Milwaukee. Det tar ca 6-7 timmar att bila den strackan. Hurtig kille. Det var himla kul att se honom, han ar jattegullig och jag ar sa glad att jag har lart kanna Jamison och Collin sa mycket battre efter brollopet. Collin brukar ringa ibland och kollar mig for hans "syster". Pa torsdag ska jag laga middag hemma hos oss. Det blir den dar gooooda kyckling grytan som Ros-Marie brukar gora. Far ringa hem efter jobbet och fraga efter receptet!

Har fortfarande inte hort nat fran jobbet-- vilket kanns som ett daligt tecken. Har ogonoperation mest troligt pa fredag.

Nasta helg ar det meningen att vi ska fara till Madison pa kraftskiva!
Vi far la se! 

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja men sådär kan det ju vara ibland gumman! man har nån pms vecka eller nått :/ men hoppas det går över snart igen o att du e glad :) tycker det är jättekul att ni kommit varandra närmare, collin du och jamison :) skönt det! Ta hand om dig nu gumman, pöss o kraaaam.

2009-08-12 @ 20:18:41
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

försök styra dom där dåliga dagarna till nånting bättre. skratta istället för tjura osv=)

du får hälsa jamison från mej!

2009-08-12 @ 23:28:30
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0