Fredag

Igar blev en lang dag minsann. Ryan overraskade mig med frukost fran McDonalds innan jag for till jobbet. Sen jobbade 11-2. Hade intervju klockan halv 3. Jag ar faktiskt lite osaker pa hur det gick. Jag gillade Christine, som var en av agarna till Fi Med, jattemycket. Hon verkade jattegullig och omtanksam och man om sin personal och sitt foretag. Jag svarade sa gott jag kunde pa alla fragor men det ar svart nar dom fragar stora fragor som: "What can you offer us" "What is your goal by working with us". Stooora svara fragor. Jag svarade sa arligt jag kunde och kan nu bara hoppas pa det basta. Hon berattade att jag kommer ersatta Jess C om jag far jobbet. Dom hade manga formaner vilket lat valdigt bra. Dom skulle hora av sig igen nasta vecka om jag fick jobbet eller inte. Efter jobbet skyndade jag mig hem till Ryan for att lamna lunch som jag kopt till honom. Sen drog jag ivag tillbaka till jobbet, stannade till pa Starbucks och handlade lite Frappucinos till arbetskamraterna och Brownies som jag bjod pa och sen blev det jobbet fran 4-9. Jag tjanade 120 dollar "CASH" pa hela dagen. 120 dollar pa 8 timmar. Nar man har sadana dagar far man grym timlon och da ar det vart det. Men man far ju samtidigt jobba arslet av sig for att fa ihop dom pengarna.

Imorse var det Wheeling for Healing. Jag lag och drog mig sa lange som det bara gick, tills Ryan kom in och sa att det var cancelled pa grund av vadret. Harligt sa jag och somnade om till klockan 10. Idag ar det en regning, gra dag ute sa vi ska nog bara halla oss inomhus framfor tv:n!

Nu blir det frulle for hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Miiii

hoppas du får jobbet och får testa på nått nytt :) vore ju spännande! men det är ju jättebra dem dagar du tjänar sådär bra på boulder :) kramar gumman :)

2009-08-08 @ 19:50:37
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0