Quarry Lake i Menomonee Falls Park

Idag mellan jobbet tog Deanna mig till ett jattefint stalle har i Menomonee Falls: The Quarry. Det ar tydligen en stor sjo som forr i tiden var en stor grop. Dom gravde efter marmor-sten eller nat sant och tillslut gravde dom sa djupt att vattet borjade sippra upp och nu ar det en stor sjo. Jattevackert och sa hade vi ju runt 15 grader varmt ocksa. Himla kul och gora natt annorlunda. Sen klockan 5 var det bara tillbaka till jobbet.. urk trist men imorgon jobbar jag bara lunch och sen sa jaklar.. da tar jag helg!

















Kommentarer
Postat av: Tessi

oj...nu blev jag nästan lite sur..



vill oxå ha sommar

2009-04-17 @ 08:29:31
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0