Nu borjar det kannas!

Laste precis pa Tessis blogg att det ar nu exakt 2 manader kvar till hela Boden-ganget kommer hit. Det ar 65 dagar kvar nu till brollopet. Sen laste jag pa Miiis blogg att hon haller pa att spana pa klanning till brollopet. Allt borjar kannas sa verkligt nu! Hittills har allt lost sig till perfektion! Allt som jag har dromt om och verkligen velat ha till detta brollop ar spikat och klart! Jag borjar verkligen kanna av brollopsnerverna nu.. men pa ett bra satt. Inte kalla fotter som endel brudpar brukar kanna av, fast det ar ju naturligtvis lite annorlunda eftersom vi redan ar gifta och det blir vart brollop nummer 2. Pa ett satt ar jag valdigt glad att vi redan ar gifta, for jag var sa himla nervos forsta gangen sa nu kanns det som jag kan slappna av lite mer nar jag har lite mer koll pa laget. Den kan ju ocksa ha att gora med att den gangen var ganska impulsiv och inte alls genomtankt eller planerad och det har brollopet har vi verkligen planerat och tankt igenom! Hursomhelst kanns det valdigt valdigt bra. Jag gar omkring och smaler och nynnar och kanner mig som om jag ar nyforalskad igen! Harlig kansla! Det ar ju sa underbart att jag far gifta mig, denna gang infor alla mina underbara vanner och bekanta, till min sjalsfrande och basta van en andra gang!

Igar var det ju meningen att jag skulle ha jobbat 11-2 och sen 4 men det slutade med att jag och Josh bytte pass sa han kom tillbaka klockan 4 och sa stannade jag kvar och jobbade mellan 2-4 och var klar nangang runt 8-tiden. Jag gillar passen dar jag far stanna kvar for da blir jag "cut first" och far aka hem snabbast. Sa mellan mandag och tisdag sa har jag jobbat runt 18 timmar.. inte helt fel det. Bra med pengar och jag trivs faktiskt valdigt bra med ganget pa jobbet! Dom ar roliga! Det gor mig inte sa mycket att jag jobbar mer pa veckorna eftersom jag alltid har helgerna ledigt! 

Nu maste jag aterga till brollopsarbetet, vilket tyvarr hamnar efter nar jag jobbar mer!

Stor Kram!  

 

Kommentarer
Postat av: Miiii

jo det börjar verkligen kännas!! :) miss you.

2009-04-09 @ 09:44:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Å vad spännande med ert bröllop. Det hade varit kul att vara där men ekonomin tillåter inte det tyvärr. Jag ska tänka på er heeela dagen då ni gifter er. Kram.

2009-04-12 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0