En bra dag!

I dag hade jag en san dar superbra dag! Himla roligt i motsats till dom dar gra, trista dagarna nar man ar pa explosionshumor och sur och grinig och irriterad och pms:ad! Jag jobbade 11-7 ikvall och vi hade sa himla kul pa jobbet idag. Flamsade pa en hel massa! Sa himla skont att jag trivs sa bra pa det jobb jag ar. Sjalvklart ar man less endel dagar men sa har man dagar som idag.. da man bara tycker allt ar himla bra. Det hjalper nog att det ar ljust ute till typ 7 pa kvallen ocksa och imorgon ska det bli typ 15 grader och resten av veckan ska ocksa bli himla varmt! Antligen! Det ar pa tiden att vi far lite varvarmt har!

Pa torsdag ska jag och Deanna umgas, pa fredan kommer Lauren hit for vart traditonella vecko-brollopspyssel och pa lordag ska jag och Ryan pa brollop! Pa sondag ska vi pa nan "cooking-class" som jag gav honom i fodelsedagspresent!

Nu ska jag ga och titta pa American Idol!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Miiii

va kul o pyssla tillsammans, åh hade ja med velat! :) saknar ju scrapbookingen bland annat, de måste ja pyssla med nån dag! Vem äre som ska gifta sig på lördag? :) och cooking class, nice.. det lär ju va skoj :) PÖSS

2009-04-15 @ 17:09:17
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0