Bridal Shower/Bachelorette Party

Lordagen blev fullspackad och ett endaste hall igang. Jag klev upp runt 8 och stadade, for till mataffaren och bakade paj samt 2 forratter. Sen vid 1 tiden for jag till min Bridal Shower som Aly ordnat at mig. Vi blev runt 10 stycken tror jag: Aly, Susi, Grandma Marge, Aunt Carol, Jade, Rachl, Kari, Amy och jag. Det blev massa lekar och presentoppnande for min del! Ryan och jag fick jattemycket fina presenter! Vi blev inte fardiga forrans runt halv 4 och efter det for Becka och jag hem till mig for att gora oss iordning for mohippan.

Vi gick till ett stalle som heter Lucilles Rocking Piano Bar, dar vi bade blev underhallna med bra musik och god mat. Vi blev kvar dar anda tills runt 11 och da gick vi vidare till en tysk bar och kvallen avslutades med att skaka loss rumpan pa BootLeggers. Vid halv 3 kom Susi och hamtade upp oss! Vi gick nog inte och lade oss forran vid 4 och sen steg vi upp runt halv 11, Becka for hem till Green Bay igen och Ryan och jag tog en timmes promenad i solen.

Nu ar jag lagomt trott och har ont i huvudet.. men jag ska forsoka fa fardigt lite mer brollopsgrejs!

Bye





Kommentarer
Postat av: Tessi

naw vilka fina bröllopsklänningar ni gjorde=)

2009-04-13 @ 07:45:33
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

hehe va roligt att ni hade kul :) men va gör du på sista bilden? hehe :)

2009-04-13 @ 11:47:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0