67 dagar kvar!!!!!

WOW.. det later val inte speciellt mycket!??  CRAZY!   Hihi.  Ni far sta ut med att det kommer vara MYCKET brollop nu innan Juni pa min blogg.  I can't help myself! 

Igar ringde Jeremy fran Tyskland.  Vi ar sa himla glada att han kan lyckas arrangera det sa han kan komma.  Han kom ju over forra aret ocksa (da det var planerat att vi skulle gifta oss forra Juni) och i vanliga fall brukar han inte ta ut sin semester sa har tidigt pa sommaren, utan han brukar vanta tills i Juli.  Sa vi ar valdigt glada att han lyckades ordna sa han kan komma, det betyder mycket for Ryan.  Han ar en himla bra van!

I ovrigt hander det faktiskt inte alls sa mycket.  Eller det kanske jag inte ska saga, hela April for mig ar helt uppbokad.  Det ar 3 helger kvar av den har manaden och jag har varendaste en uppbokad.  Och sen ar det maj!!!!  En valdigt bra manad men samtidigt innebar det att det bara ar 1,5 manad kvar till brollopet.  Oh my God!  *ryser av forvantan*.  Denna helg ar det ju min helg, Bridal Shower och Bacholorette Party, helgen efter det ska jag och Ryan pa brollop och helgen efter det ska jag fara till Green Bay (ca 2,5 timme harifran) och ga pa en Baby Shower. 

Sen skulle det ju inte skada om varen vill komma snart... sista veckan har det varit kallt och blasigt och gratt.  Inte alls roligt, vill ha sol och varme!!!!!  Sen maste jag forsoka jobba lite extra om kvallarna ocksa.. det ar lite "slow" pa Ryans jobb just nu, dom maste lagga av (???? lay off) anstallda i nastan 4 manader.  Jattetrakigt att ekonomin ar sa kass just nu!  Forra aret var den ju mycket battre.  Jag langtar tills jag kan borja soka nat nytt jobb ocksa, vill jattegarna borja jobba 40 timmar i veckan och fa en rejal lonecheck och kunna bidra till hushallet!!!!

Vi hors snart igen mina vanner!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja, förstår att de är jobigt nu med arbeten och så! trist för dem och säga upp folk, tillfälligt kanske men ändå... jo, hoppas du kommer hitta nått sånt jobb framöver,men skönt så länge att du får jobba extra :) duger ju perfekt de ju nu.. plus fullt upp med bröllopet :) KRAM stumpan.

2009-04-07 @ 18:46:25
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0