6 weeks to go

Jag har egentligen inte sa mycket att saga. Jag jobbar, bade hemma och i koket och med brollopet, i vanlig ordning. Jag har tyska pa mandagar och nu ar det redan torsdag. Torsdag ar min favorit dag! Da ar det Chicken Enchilada Soup pa jobbet! Mmmmmums! Pa fredag kvall har jag bjudit over nagra tjejjer fran jobbet pa en tjejkvall. Dricka, spela spel och anant skoj. Det ska bli himla kul och pa lordag har vi besok fran Madison over dagen, sa jag och Susi ska underhalla dom. Det ar bland annat Ryans kusin som kommer och hennes mamma och dotter. Pa sondag ska jag och Deanna pa fodelsedags kalas, Tammys dotter Taylor fyller 2 ar.

Sen hander det faktiskt absolut ingenting alls.. Ryan jobbar valdigt mycket just nu, runt 80 timmar i veckan. Men han har fatt 5 procent loneforhojning sa vi kan inte direkt klaga! Ar saklart jattestolt over honom! Men samtidigt tycker jag synd om honom for allt han gor ar att jobba!

Nu ska jag ga och ta tag i koket! Eller kanske brollopsgrejor forst... hmmmmm ole dole doff!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja de är inte länge kvar nu gumman :) och stackars Ryan,jobbar häcken av sig.. men det lät som en trevlig helg för dig iaf :)

2009-04-30 @ 10:09:06
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0