Mitt jobb och mina vanner

Igar jobbade jag forst lunch mellan 11 och 2, sedan for jag tillbaka och jobbade kvallskift mellan 5 och 9. En tjej pa jobbet, Tammy ville sluta tidigare da hon behovde fara och hamta sin dotter. Visst tankte jag, de kan jag val gora. Jag har inte jobbat sa manga kvallar och tankte testa nu efter att ha blivit sakrare som servitris. Hade faktist himla skoj, det var en hel del nya som jobbade kvall och som inte jobbar luncher och sa jobbade Lauren saklart. Sota, gulliga Lauren. Vi larde kanna varandra forsta veckan jag jobbade men sen traffas vi aldrig pa jobbet eftersom hon bara jobbar kvallar och jag bara jobbar luncher. Men pa lordag ska jag jobba kvall igen och nasta tisdag. Ryan, Susi, Franz och Collin kom forbi och at vid mitt bord. Kvallen slutade med att jag kom hem vid 9 och sen satt vi ute vid elden och surrade till midnatt. Stackars Ryan, han ar jattetrott, han jobbar sa hart varje dag och hela den har veckan har vi av nagon konstig anledning inte gatt och sova forrans efter 11.

Jag hann ocksa traffa Aly en snabbis mellan mina tva skift. Jag bjod henne pa lunch/middag pa Boulder Junction (mitt jobb) och eftersom hon hade fyllt ar dagen fore sa hade jag aven med mig nagra sma presenter. Det blev en halsduk som jag stickat och lite smarrens fran Sverige. Daim-marabou, kexchoklad och ballerinakex. Aly ar varldens goaste tjej. Vi larde kanna varandra en sommar jag var har och halsade pa Ryan. Hon hade suttit barnakt at Tracy sa Tracy presenterade oss for varandra. Vi klickade direkt. Sen dess har vi alltid hallit kontakten och jag var till och med brudtarna pa hennes brollop. Ryan har bestamt sig for att ha 5 groomsmen istallet for 3 sa da kommer jag definitivt fraga Aly om hon vill bli min fjarde. Under middagen igar fragade hon om jag hade fardigt mina klanningar till brollopet och jag svarade att jag hade den ena klar, den som min bror Daniel har kopt at mig. Men den andra hade jag inte borjat titta pa annu. Sa da fragade hon om jag ville att hon skulle sy den at mig. Va??? Vill du verkligen det? Ja sa hon, det skulle bli en ara att fa sy en klanning till ditt brollop. Ojoj, vad jag ar lyckligt lottad. Jag ar gift med varldens basta kille, jag har varldens basta vanner (bade i Sverige och har i USA) och jag kommer fran en helt underbar familj och jag ar valdigt valdigt lycklig.

-Livet ar alldeles for kort. Ta vara pa varje dag som om den vore den sista. (In memory of Kelly)

- I am too blessed for it to be coincidence,
I have faith in something bigger and greater than what's in this world.



Aly and Me

Kommentarer
Postat av: Miii

Nå gumman, va fin bild på er :) och håller verkligen med dej, att man ska ta vara på varje dag som om den vore den sista! Puss gumman.

2008-10-17 @ 21:36:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0