My favorite Holiday of the Year!

Jag skyller på vädret!

Jaha, det var ju helt meningslost att vara sur igar. Imorse vaknade en sprudlande glad Marielle. Solen skiner utanfor fonstret och min dator funkar igen. Funkish! Undrar namligen om vadret paverkade min PMS igar. Nan som kanner igen det syndromet? Jag ar alltid mer lattretlig om det ar kallt, morkt, gratt, regnigt, disigt eller kyligt ute an om det ar soligt och fint och faglarna visslar. Da kan man ju inte bli pa daligt humor. Sa jag tanker helt enkelt skylla pa vadret!


Halloween Part II

Forovrigt igar sa hade vi en jatteroligt dag. Jag och Ryan testade massa nya Halloween kostymer (seriost, det ar sa sjukt mycket roligare har i USA) for vi har bestamt att i ar kommer vi inte influeras av djur. Det far bli nat annat ar.

Haha, hittade nagra bilder fran Halloween 2002:



                           (Halloween fest hos Melissa & Erik)

 

(Jag och Ryan var ett Medeltids "par")

Okej har kommer nya bilder fran i ar, vi har inte riktigt bestamt an vad det blir. Antingen Gangster temat eller 70-tals temat. Det ar aaaaaalltfor svart att valja med alla dessa roliga kostymer att valja bland!

 



Sen maste jag ta massa bilder pa dekorationerna som vi haller pa att forbereda! Jag och Susi haller pa att gora en massa Halloween "hander" gjorda av plasthandskar och popcorn.. dom er sjukt coola!

Muhahaha - HALLOWEEN IS SOOOOO MY FAVORITE HOLIDAY OF THE YEAR!



                                               
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0