Halloween Party

Idag fick vi kla ut oss pa jobbet. Det var jatte jatte jatte roligt. Dock lite opraktiskt att springa runt i finklanning, men what the heck. Hander ju bara en gang om aret. Sen fick jag dessutom reda pa att mitt jobb ska ha en slags "Halloween Party" i baren ikvall och gissa om jag vill ga! Massor av mina jobbarkompisar ska dit och man kan vinna pris for basta utkladnad. Vet inte riktigt hur jag ska overtala Ryan om att aka dit ikvall, vi ska ju namligen aka till Minneapolis imorgon direkt efter han slutat jobbet sa han kommer sakerkligen tycka att vi "inte har tid med sant ikvall". Vi maste ju packa och gora iordning for imorgon. Men jag vill ju sa garna, atminstone aka dit pa en drink eller tva. Kuligt varre, och sen ar det kul om Ryan far traffa lite mer av mina arbetskompisar.

Jag kanner mig som en barnunge pa julafton: jag vill jag vill jag vill jag vill aka ikvall!!!!

Har ar lite bilder fran jobbet idag:

           
   (Katie, jag och Peter)           (Joe & Peter)

        
    (Trish & Sue)             (Me & Katie)

Haha, vi hade verkligen jatteroligt idag pa jobbet! Om jag nu lyckas overtala Ryan att fara till Boulder ikvall sa ska jag ta mer bilder, for da ar det en massa andra som jobbar som klatt ut sig!

--Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0