Halloween Omröstning

Okej, I need help. Ni maste hjalpa mig att valja min Halloween kostym, jag har namligen 3 stycken att vaja mellan. Fast jag har nog redan valt egentligen, men jag kan behova en extra asikt. Sa jag tankte starta en omrostning, vilken kostym gillar ni bast: 1, 2 eller 3?

Kostym 1:  Ratta. Tydligen finns det en kand saga om en speleman som utplanade en massa rattor i en stad. The piped Piper heter den pa engelska. Ryan ska i sanna fall vara The piped Piper och jag en ratta.

          

Kostym 2: Mamma Skunk och pappa skunk. (det finns tillochmed en liten skunk drakt som vi spara till vi far vart forsta lilla yngel) 

        

Kostym 3: Pudelmamma och pudelpappa



Hahaha, det var jatteroligt att prova alla kostymerna. Jag och Ryan hade riktigt roligt medan jag posade i alla dessa underbara drakter.

Satt igang och rosta nu, vilken tycker ni ar bast????? Vilken borde jag ha pa mig pa Halloween 2008?

- Ma basta drakt vinna!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt klart skunken. Den var ju helt underbar!

2008-10-18 @ 10:23:03
Postat av: Tessi

vet inte riktigt vart man ska rösta men ja tycker iaf skunken! så jävla cool! pudeln var oxå frän men de lär bli varmt!

2008-10-18 @ 11:28:56
Postat av: Linda

Jag tycker råttkostymen:)

2008-10-18 @ 16:06:02
Postat av: Mia

Hey babe =) Jag tycker nog skunken tror jag.. så söt! Har faktiskt skaffat mig en blogg nu också.. får väl se hur det går med den men jag ska försöka hålla den vid liv =)PUSS

2008-10-19 @ 00:37:50
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

Mitt inlägg kanske inte kom med? tycker nog råttan, där var du så söt :) men skunken var himla frän som sagt. kram

2008-10-19 @ 11:41:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: elin

Haha, fan så roliga dräkter! är så avundsjuk på er som får fira massa högtider på riktigt medans vi här henna i sverige är så jävla dåliga på det. men jag röstar på skunken och emil ville rösta på pudelmamma och pudelpappa ;) hahaha! ha det bra.

2008-10-26 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0