Geeksquad

Min dator har borjat kruppa. Den kanner inte igen dvd-enheten langre sa jag kan inte titta pa dvd eller branna cd-skivor eller nanting. Men som tur ar har vi en superbra dator-service, jag behover bara ringa 1-800-GEEKSQUAD och da hjalper dom en gratis over telefonen. 1-800 nummer ar ett gratisnummer dessutom! Superbra. Tyvarr kunde personen inte hjalpa mig sa nu maste jag lamna in min dator. Jag hoppas verkligen dom kan losa problemet, datorn ar ju alldeles ny. Dock har jag rakat tappa bort kvittot men dom borde kunna se att jag har forsakring genom mitt telefonnummer!

Antligen helg! Ska bli sa skont att fa ha en hel lang ledig helg, jobbade ju forra lordagen. Jag och Ryan ska bara mysa. Idag efter jobbet ska han aka och ta nagra drinkar med grabbarna fran jobbet. Jag ska mota upp honom lite senare och sa ska vi ata middag. Det blir mest troligt Fish Fry, som jag namnde tidigare sa ar ju fredag en stor Fish Fry day.

Det blir nog dessutom Cosmos ikvall ocksa, eller imorgon! Det ar sa roligt nar alkoholen ar billig. Hehe. Da kan man verkligen unna sig nat extra gott!! Det hander att det blir cosmos nagra ganger i veckan faktiskt, och champagne naturligtvis och lite vin ibland. Men jag maste saga att jag dricker inte alls lika mycket vin har som jag gjorde hemma, tycker nastan inte om det langre. Men drinkar det dricker jag mycket av! Undrar om det ar for att det smakar godare nar det ar billigt. Haha!

Annars hander inte sa mycket. Jag hoppas inte datorn blir borta alltfor lange, sa ni saknar min franvaro alltfor mycket. Hehe.

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Tessi

finns de ingen annan dator du kan skriva från under tiden? vi vill ju läsa vad som händer jue.

å va lyxigt att få mysa med sin kille..jag myser bara med Astra nu för tiden... Johan har så mkt annat för dej!=/

2008-10-25 @ 11:18:31
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0