Före och efter

Satt och kikade igenom mina bilder och hittade en massa fore och efter bilder pa vart vardagsrum. Var bara tvungen att lagga ut dom. Det ar i 3 steg. Shit vilken bloggoholic jag har blivt, jag har ersatt min shoppoholic med bloggoholic. Det har med att blogga ar helt beroendeframkallande.

Den har bilden ar fran sommaren 2006, nar vi fortfarande hade heltackningsmatta i vardagsrummet.



De har bilderna ar tagna innan vi borjade vart renoveringsprojekt i vardagsrummet i borjan av sommaren.

         

De har bilderna ar tagna mitt under renoveringstiden:
 
        



Och efter:

      

Och sa min nya bil:



Yeah!!! Nu ska jag vacka upp min underbara man (som somnat i soffan-stackarn ska upp om 6 timmar) och krypa ner i sangen.

- Sweet Dreams!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow! Vilken skillnad det blivit. Jag har ju inte sett riktigt hur det såg ut innan, vet ju bara hur det var i början av sommaren. Kan du inte visa ett foto på hur det såg ut med den där väggen eller vad det var som var nertagen?

2008-10-17 @ 09:48:44
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0