Boulder Junction

Idag jobbade jag dubbla skift (igen) pa mitt jobb Boulder Junction. Tillochmed managern Devin sa till mig: "are you here again?". Jag brukar ju som sagt inte jobba kvallar men sista veckan har jag tagit pa mig 3 extra kvallsskift. Och jag maste saga att det har varit valdigt givande. Jag kanner mig mer som en del av gruppen, nar jag inte bara traffar dom under lunchen och idag fick jag faktiskt bade hora: 1. att jag alltid har ett leende pa lapparna 2. att jag ar den basta nykomlingen pa Boulder + I fit right into the group. Det var valdigt roligt att hora eftersom jag verkligen har saknat gemenskapen pa Ica. Men jag glommer ofta att det tog mig over ett ar att fa den gemenskapen. Men girls: I do miss you!

Mycket som ska planeras med brollopet ocksa. Jag och Ryan har mycket, myyyycket att planera och jag vet arligt talat inte hur jag ska hinna. Men forhoppningsvis kommer det nog losa sig. Det ar ju faktiskt  bara drygt 8 manader kvar!!! Det ar ju ingenting... vilka har tankt komma?????????  Dock har jag borjat angra att jag valt att gora allt for hand; inbjudningar, bordsplaceringskort, brollopsprogram och andra hemliga saker. Men jag tror att efter brollopet kommer jag vara sa himla stolt att jag faktiskt gjorde allt for hand... aven om det kanns tungt nu. Som tur ar har AK lovat att komma lite tidigare och hjalpa mig forbereda infor brollopet... "tack gumman". Vi har ju i alla fall bokat de viktigaste aspekterna sasom kyrka, prast, mottagninslokal och fotograf. Billigt kommer det dock inte bli, ar helt forundrad over vilken dyr histora alla dessa amerikanska brollop ar. Men det ar ganska fascinerande dock, manga har lever for sina brollop och genomsnitten pa gaster ligger runt 150-300 personer. Jag har ju alltid dromt om ett stort brollop sa jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Halloween narmar sig ocksa och OJ vad stor grej man gor av det. I love it. Det ar mycket roligare att bo i USA an i Sverige for i Sverige ar alla halvlata nar det kommer till att spexa och verkligen ordna till fest. Har klar ALLA ut sig, tillochmed servitriserna pa mitt jobb far kla ut sig pa Halloween till vad dom vill. Tyvarr kommer jag inte kunna gora det eftersom jag och Ryan aker till Minneapolis for att halsa pa Collin. Ska bli sjukt roligt med ett akta halloweenparty, dar kan ni hemma i Sverige slanga er i backen, kommer aldrig kommer i narheten av uppstandelsen har. Dom har tillochmed borjat salja julsaker... haha! But why not.. livet blir lite extra roligt med den dar lilla extra kryddan i tillvaron!

Det kommer nog bli en massa roliga bilder fran halloween iaf.

Ooooh nu kom min alskling och overraskade mig med efterratt. Glass med M&M:s... mmm kan jag vara en mer lycklig flicka???


Kommentarer
Postat av: Tessi

hej=) har oxå blogg nu=)

2008-10-22 @ 18:37:43
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0