SCAM

What the fuck?????  Jag har blivit scammad!  Jag fann nat pa internet som tydligen ska ha blivit rekomenderat av bade Oprah och Rachael Ray. Acai Berry om nagon har hort talas om det och jag och Ryan bestamde oss for att bestalla det. Vi bestallde bade Total Cleanse och Acai Berry for ca 80 kr. De hade ett "prova pa" erbjudande. Hittills har jag kunnat kopa saker over natet och det har varit helt ok. Sa vi fick hem vara grejjor i brevladan med lite papper att lasa. Som tur var laste Ryan ordentligt igenom papprerna och det stod att om vi var nojda med produkterna efter 15 dagar (som provotiden var pa) sa skulle vi betala hela summan pa 90 dollar. For tva sma sketna flaskor. Vi ringde illa kvickt och avbokade vart medlemsskap. No problems at all med acai berry produkten. Dagen efter far vi hem Total Cleanse i brevladan och vi bestammer oss snabbt for att avboka den ocksa. Men pappret vi fick av dom gick inte ens att lasa klart och numret man fick funkar inte och dom har ingen email. Borjade googla dom och hittade flera stycken som blivit lurade av dom. Surt och man blir sa irriterad for man ar sa naiv och godtrogen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska gora.. far val ta och sparra kreditkortet och skaffa nytt.

JAVLA SKIT!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-17 @ 18:01:25
Postat av: Miii

What? vad vare för grejor ni skulle beställa? vad dåligt att dem hade så, men de brukar ju alltid va nå skumt när dem säger att man får prova på saker.. usch gillar inte sånna där lurendrejerier!

2008-11-17 @ 18:02:35
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

grr va fittigt av dom!

2008-11-18 @ 09:13:38
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0