REKORD

Den 11 November har jag och Ryan varit tillsammns den langsta strackan nagonsin under vart 6-ariga forhallande. Tatatatata 4 HELA manader! WOW! Haha, det later helt absurt att vi inte har varit tillsammans langre an 3 manader i strack. Nar jag var au pair sa bodde vi ju inte tillsammans och vi traffades mest bara under helgerna och nar vi hade langdistans i 5 ar sa kunde jag bara komma som langst under somrarna 3 manad juni till augusti.

Det kanns fantastiskt bra och ikvall ska vi ha en riktig myskvall. Vi ska gora grilla fisk som vi ater med italiensk brod och "white american cheese". Marienarat i olivolja, cajun kryddning och a la Franz kryddning!! Tror jag ska gora lite klyftpotatis till det ocksa. Sen efter det ska vi ata lite ostbricka! Och se pa film och dricka Cosmos naturligtvis, fredagar ar Cosmodagar! ALLTID!

Som Ryan sa fint uttrycker det: Whatever my honey wants, my honey gets!

Life is fantastic, lovely and faboulous!

Ps: Sjalvklart kunde jag inte halla mig fran att beratta om "olyckan" pa vardagsrumsgolvet. Sa fort Ryan steg innanfor dorren sa slank det bara ur mig. Efter ca 10 minuter lugnade han ner sig... men glad var han inte! Tur att jag har "puppyeyes"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0