PASSA PA: BRA FLYGPRISER!!!!!

Min sota van Marie uppdaterade mig om att flygpriserna just nu ligger ratt bra till for nasta juni 2009. Jag uppmuntrar alla att ga och kika. Det kan namligen andras drastiskt fran en vecka till en annan.

Bra sidor att kika pa:

www.luftgrop.se
www.travelstart.se
www.doodle.se

Just nu ligger priserna fran lulea pa ca 5500 kr vilket ar ett SJUKT bra pris! Har aldrig betalat sa lite for en resa till USA! Reser ni fran Stockholm sa ligger priserna runt 5000 kr. Sa jag skulle rekommendera er som redan bestamt er for att komma nasta ar: BOKA!!!!! Det kanhanda att vi har sa pass tur med flygpriserna eftersom vi har valt att lagga brollopet sa tidigt i Juni. Slutet pa Juni till slutet pa Augusti brukar raknas till hogsasongen och da ar det dyrare!

Annan bra information ar att kolla upp hyrbil! Ar ni ett par stycken som reser ihop, ga ihop och skaffa hyrbil. Det ar enormt svart att ta sig runt i USA utan bil. Sa kolla definitivt upp hyrbil. Om ni vill och ar intresserade kan jag dela med mig nummer och email till er som har tankt komma. Om ni vill komma i kontakt med varandra och kanske prata ihop er med hyrbilar, hotellrum etc. Hor bara av er till mig antingen har pa bloggen eller: [email protected]




Kommentarer
Postat av: Tessi

hehe=)de e trevligt att få så där mkt beröm, haha!

har du gått upp sen du kom till staterna eller vaD?

2008-11-13 @ 13:14:26
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag öppnade bloggen igen. Kände att jag hade stängt ner den av fel anledning. Jag kan inte ta på mig andras känslor. Så nu kan du fortsätta "följa" mig och mitt liv. Kram.

2008-11-13 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0