Fragor utan svar

... 2 manader kvar till jul
... 7 manader kvar till brollopet
ajaj, jag har mycket, mycket kvar att gora. Forsoker ta mig i kragen och borja med allt. Jag har 2 scrapbooking album som behover bli klara till jul. Jag har oandligt mycket kvar som behover forberedas infor brollopet. Kanner mig lite seg nu nar hosten ar har och det blir morkt typ vid 6. BLA!!!

Igar tog jag vardagsrummet i besittningen for min scrapbooking. Haha, jag har verkligen saknat mitt organiserade kaos! Jag alskar fortfarande att scrappa! Det ar sjukt roligt!! Haller just nu pa med Collins album som jag har tankt ge honom till jul. Susi har forsokt fa mig att se deras brollops-dvd anda sedan jag kom hit och igar satte jag mig ner och tittade pa den. Jag bolade... det var nog hemskt att hora om det och prata med Ryan om det over telefonen. Men att se det in 'real life', mitt hjarta brast. Man fick verkligen se hur dom led samtidigt som dom forsokte vara starka. Dom var ju sa unga; Collin var bara 25 och Kelly 27. Det ar en valdigt underlig kansla att sitta och gora deras album och se bilderna fran da Kelly var frisk och inte visste om att hon skulle do.

Oj vad jag uppskattar livet och att jag ar sa ofantligt lycklig tillsammans med Ryan. Men samtidigt ser jag hur livet kan vara fruktansvart orattvist ocksa.

Undrar ni aldrig vad meningen med livet ar eller om det finns en mening med livet? Ibland borjar jag tanka pa det och da blir jag knapp... gillar inte fragor utan svar. Ibland forstar jag helt enkelt inte..... 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, oj, oj! Den senaste tiden (och antagligen lång tid framöver) är det nästan det enda som upptar mina tankar. Meninen med livet? Jadu, jag vet faktiskt inte. Visa dagar är det lättare att se den, andra är det helt omöjligt. Dock ska vi alla, precis som du skriver, uppskatta livet. Vi vet aldrig när det tar slut. Varm kram.

2008-11-06 @ 20:53:09
URL: http://annikafolbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0