BAKA!!!!

Idag ska jag kavla upp armarna hade jag tankt och baka! Bakade ju kanelbullar i sondags och det var jattegott! Ar extra stolt att jag lyckades med torrjast! High Five to me! Imorgon kvall ar jag bjuden pa "tjejkvall" genom kyrkan. En massa tanter och jag! Hey hey vilken fest! Vill egentligen inte ga men what the heck, it might be fun hey! Sa jag tankte baka nat gott. En sockerkaksbotten med tranbar i (egentligen ska det vara lingon i men det finns inte lingon i USA) och sa glasyr ovanpa det. MUMS FILLIBABBA! Far se om det gar att ata, annars blir det kladdkaka som backup plan.

Idag pa jobbet hande en rolig grej. Det kom tillbaka en kund och fragade efter mig efter dom atit och jag serverat dom. Shit tankte jag, nu har jag val klantat till nat eller tagit for mycket betalt av dom. Men det visade sig att hon var en fotograf och hon hade blivit sa blandad av mitt vackra leende. Haha, det hittade jag pa sjalv. Hon sa att hon tyckte jag hade ett sant fin leende och fragade om jag ville stalla upp som modell i hennes exhibit, typ utstallning. Det var tydligen en utstallning om etnicitet. Verkade jatteintressant och sjalvklart tackade jag. Hur ofta hander nat sant har i Sverige?? Exactly my point, darav jag alskar detta land. Landet med oandliga mojligheter.

Gustav har bokat sin resa till mitt brollop nu! Wiii en person fran Sverige. KUUL! Langtar sa innibomben.
Ar jatteroligt Miii att du borjat kika pa resan och sa!!! *glad*.

Kommentarer
Postat av: Miii

Hehe fränt :) ja, då kanske du får ta sånna där fräna modellbilder som du gjort tidigare! Ja, jag vet inte hur ofta sånt händer här i Sverige, inte i Boden iaf, men säkert i stockholm :) Kraaam

2008-11-14 @ 09:03:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha ok=) de var det jag hade för mej jue!=)

pratade med Eva för ett tag sedan och hon trodde inte att det skulle vara nått problem för mej att fara. kommer troligen inte ha så mkt jobb då... så nu gäller de bara att spara ihop pengarna!

2008-11-14 @ 14:31:49
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0