Sunday funday

Hihi, den har helgen blev extra lang och mysig. I fredags hade jag och Ryan 4 biljetter (som han fatt genom jobbet) till en Bucksgame downtown. Basketball baby! Vi bjod med oss Russ och Laura som kom forbi oss innan men efter ett glas comso (for mig), vinglas for Laura och Baccardi och coke for Ryan och Russ bestamde vi oss for att skippa matchen, ga ut och ata istallet och sen spela spel hemma hos oss. Ingen av oss brydde sig inte direkt om hur det gick for Milwaukees basketboll lag. Sa vi for och at middag pa mitt jobb, Boulder Junction som Russ bjod pa! Sen blev det spel hem hos oss, Taboo och sen Buzz. Vi hade himlans roligt... roligare an jag haft pa lange med ett annat par. Och sa fragade Ryan Russ om han ville sta upp i brollopet och han svarade JA! :) Han blev valdigt glad. Jag har markt att det ar valdigt speciellt har i USA att bli tillfragad om att fa sta upp i ens brollop, typ nastan som en ara! Dom blir valdigt valdigt glada och overvaldigade nar man fragar dom.

Lordagen blev lugn... kommer inte ens ihag vad vi gjorde. Men det kan ju inte ha varit nat speciellt. Vi spenderade kvallen framfor tv:n med en massa House avsnitt! Mycket trevlig och lugn kvall.

Imorse steg vi upp klockan 7 for vi var volantarerer tillsammans med var kyrka och serverade mat for de behovande. Kandes bra att gora lite nytta i varlden! Vi serverade mat till drygt 100 personer. Det var trevligt och traffa lite mer folk fran kyrkan ocksa! Lara kanna lite mera manniskor... sa kanske man kanner igen dom nar man val ar i kyrkan pa sondagar!!!!

Vi var klara runt 1, halv 2 tiden och da for vi hem, lastade av och sen for jag och Ryan och handlade lite julgrejjer. Vi kopte lite juldekorationer till varan julgran (som vi inte har kopt an men forhoppningsvis kommer den bli inhandlad innan jul) Ar sa himla mysigt och gora alla dom har "normala" sakerna" tillsammans.

Nu sitter jag har framfor datorn och Ryan har hallt upp ett glas med Cosmo till mig och sa ska vi ata pizza och titta pa lite mera House! Nasta vecka bar det av till Madison (som ar Wisconsins Capitol) och da blir det skandinavisk julfest! Laste att Boden Ica hade sin julfest nu i helgen. Kommer ihag hur roligt det var forra aret.. lite trist att man missade den!

Men men... nu ska jag kilavippen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men! Tror du att alla går efter amerikansk tid nu?



Vad menar du förresten med att den där killen skulle stå upp på bröllopet? Ska han stå upp i bänkraden, framme vid altaret eller ska han stå upp hela festen. Jag fattade ingenting. Vadå stå upp? Har han någon funktion?

2008-12-08 @ 15:39:09
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, du förklarade väl ingenting med det där? Nu skrev du ju igen bara att han ska stå upp på bröllopet? Menar du att han ska stå bredvid er framme i kyrkan under vigseln? Jag har aldrig hört talas om att man ber någon stå upp på ett bröllop....

2008-12-09 @ 07:08:46
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0