Ledig resten av veckan

Igar ringde jobbet och fragade om jag mojligen kunde komma in och jobba mellan 4-8. En tjej hade ringt in sjuk och dom behovde en extra servitris. Trots att jag egentligen var ledig sa hade jag ingen bra orsak till att tacka nej (dessutom tar det emot att tacka nej till jobb) sa jag for in och jobbade. Det hela slutade med att jag fick med mig gratis mat hem, Cream of Mushroom Soup & Chicken Parmesan Sandwich (eftersom jag jobbade over en timme) samt fick jag ledigt resten av veckan!! Skulle ju egentligen ha jobbat bade idag och imorgon! Turligt nog ar det manga hogskole tjejjer som jobbar extra under helgdagarna sa det ar ratt latt att fa bort sina skift och jag kande verkligen for att vara ledig resten av veckan tillsammans med Ryan. Inte dumt, inte dumt.

Nar jag kom hem var Ryan i hogvarv. Var hemma strazx efter nio och tydligen hade varan vattenpump gatt sonder och det hade varit oversvamning nere i kallaren. Typiskt. Nu ar det femte eller sjatte grejjen som gatt sonder under mina 6 manader har, I tell you: everything just seems to break! (Forst var det ju Ryans bil: aircondition samt varmen som la av, sen la kylen och frysen av, sen flushen pa toalettstolen, sen garageporten och nu vattenpumpen) Crazy. Pa toppen av isberget sa borjade tydligen Ryan och Franz braka over hur de skulle laga vattenpumpen sa nu ar dom ovanner. Har aker man till jobbet nagra timmar och hela helvetet brakar los! HAHA!

Nu ar vi nastan fardiga med rummet, lite smasaker som vi ska hanga upp! Men det ser damn nice ut. Ska lagga ut bilder sa fort det blir fardigt! Har ju hela veckan pa mig! Hehehe.

Ett litet tack till alla er som foljer min blogg. Jag uppskattar verkligen era inlagg och ert intresse i mitt liv! Jag ar lyckligt lottad som har sanna underbara vanner i mitt liv. Aven om ni inte ar har med mig just nu, sa finns ni med mig, bade i mitt hjarta och i mina tankar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0