Julklappar


                                        Mina julklappar under julgranen


                                Ryans julklappar under granen

Ser ni skillnaden??? Hahahaha! Nu haller Ryan pa att dumma sig. Igarkvall ville Collin namligen tvatta sin troja helt plotsligt, mitt i julfirandet och allt. Sa han och Ryan gick over till oss och satte den i varan tvattmaskin men sa blev den kvar under natten. Nu kom Ryan pa den brillianta ideen att han ska sla in den och ge den till Collin i julklapp... Vet inte riktigt vart han far alla sina ideer fran?

Nu ska jag gora plattar som jag ska bjuda pa! MUMS FILLIBABBA! Sen blir det paketoppning!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Hoppas ni haft mysigt i jul :) Kraam!

2008-12-26 @ 19:14:45
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahahahah vad kul han är !!!!!!!!!!!

2008-12-26 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0