Allt gar bara sonder....

Jag har snart varit har i 5 manader och stormtrivs. Livet med Ryan ar utover fantastiskt. Men dessvarre tycks allt omkring i oss bara ga sonder. Hela tiden! Det forsta som hande nar jag kom var att Ryans air condition i bilen slutade fungera. Vi hardades i sommarhettan men overlevde naturligtvis. Sedan gick kylskapet och frysen sonder. Extremt irrierande da det ar ganska svart att leva utan kylskap och frys. Men vi overlevde det ocksa. Lite smatt irriterad men anda. Sa blev det vinter och Ryans varme i bilen gick sonder. Frustrerande varre. Haromdan gick toalett "grejjen" sonder. Ni vet den dar grejjen som man spolar med. Vi har en alternativ losning pa problemet, vilket funkar.... for tillfallet. Men maste naturligtvis lagas nagon gang den ocksa. Ikvall for vi och handlade pa Target och nar vi kommer hem sa gar garageporten inte upp. Den gar upp nagra centimeter.. men sen gar det ner igen. Hmmm, vi har inga nycklar till huset (dom ligger och dammar nagonstans inomhus).. sa lite orolig blir jag. For garaget ar den enda ingangen till vart hus. Tillslut lyckas Ryan lyfta upp garagdorren medan jag trycker som en galning pa garageoppnaren.. men tydligen har nagot gatt sonder (surprise surprise) sa det kommer bli lika krangligt i framtiden att oppna garageporten om den inte lagas...

Jag forstar inte.. allt bara gar sonder!!!


Kommentarer
Postat av: Miii

Mäh mysko att allt bara går sönder.. lite otur :( hoppas de ordnar sig snart så ni slipper gorm.Kram

2008-12-07 @ 15:19:00
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0