Julstamning!

Ikvall vid 9-tiden fick jag och Ryan for oss att vi skulle ta fram julgranen! Sa jag borjade stada och Ryan sprang ner i kallaren och hamtade granen. Medan jag dekorerade granen sa gick han ut och overraskade mig med att dekorerat framsidan av huset med lite ljus! Brande en cd med julmusik och myste! Alskar att satta upp granen! 
 
Vi har skaffat oss var egen Klagmann-jultradition ocksa. Julafton firar vi tillsammans med middag, i ar blir det hos oss och det blir svenskt julbord. Vid midnatt gar vi till kyrkan pa midnatt massa! Ibland sa gar jag, Ryan & Collin ut pa krogen efterat. Pa juldagen vaknar jag och Ryan och oppnar vara julklappar till varandra. Sen kommer Susi, Franz & Collin over och ater plattar till frukost! Sen gar vi over till deras hus och oppnar mer julklappar!! 
 
Och sa borjade snoa ikvall ocksa.. hade en helt perfekt afton med Ryan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mii

Det är så mysigt att julpynta och klä granen o lyssna på julmusik! :) fint det blev hos er! Mys.

2012-12-08 @ 12:34:05
URL: http://miiimary.blogg.se
Postat av: Miii

jag griljerar skinkan med 1 matsked senap blandat med 1 ägg som man vispar ihop! sen strör du på ströbröd ovanpå skinkan när du penslat ut ägg och senapsröran på skinkan. Sen in i ugnen på 200 grader ca 20 minuter. Gottigott :) Jo visst har han blivit stor, tokisen! :) ska fixa iordning skype. vill supergärna testa de!!

2012-12-13 @ 12:30:57
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0