Summerfest

Hoho, nu ar det snart Summerfest! Ska bli jattekul. Ar en massa bra band. Nu ar du lite avis eller hur Anna D!!!!
Fa se nu, jag och brudarna ska ga och se Katy Perry.  Jag och Ryan har planerat att ga och se Maroon 5.  Sen sa kommer aven dessa band/artister: Britney Spears, Meatloaf (ar dom inte jatte gamla??), Kanye West, Panic at the Disco, Los Lonely Boys, Hinder, Taking Back Sunday, O.A.R, Tonic, Go go Dolls, Parachute, Sugarland med Sara Barailles, Amos Lee, Jason Mraz, Kid Rock & Cheryl Crow, Def Leppard... ja det var nagra stycken. Inte alla men det ar manga band/artister som jag inte ens kanner till.

Kul ska det i alla fall bli. Nu funderar jag pa om Ryan och jag hellre gar o se Go Go Dolls istallet for Maroon 5.. hmmmm.  Far fraga min underbara fina man! Som jag alskar mer an nat annat pa jorden. Karlek ar maktigt nar man har hittat den "ratta".

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0