Nurse Nancy!

Januari borjade sloare an jag hade trott. Tydligen var jag inte nog motiverad till att borja mitt nya liv. Nu ar det nastan mitten pa Januari och jag har inte andra pa nagra rutiner. Det var atminstone tills NURSE NANCY kom in i mitt liv. Nurse Nancy ar en pushig liten figur. Pa jobbet far vi namligen traffa Nurse Nancy en gang i manaden och prata om var halsa. Nu har hon fatt mig att joina gymmet,och igar nar jag kom hem fran jobbet sa gick jag en halvtimme pa springbandet. Jag har toalt andrat matvanor. Ater frukost mellan 9-10, lunch klockan 12 och ett mellanmal vid 3. Idag efter jobbet ska jag till gymmet och trana styrke. Det kanns underbart!

Pa sondag ska jag och Ryan tavla igen: vi ska ta fram vart Fitness spel!

Hoho! Ar pa jobbet nu sa jag skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Miii

det är ju svårt o hitta motivationen i början, men tillslut så, va bra att ni har sånt där spel du o ryan :) då kan ni alltid köra det! Pöss

2010-01-15 @ 09:26:04
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

Woho!!! Himla bra inställning babe!

2010-01-15 @ 10:41:47
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0