Christmas Countdown!

Sa var det bara 1 vecka kvar till jul. Helt ofattbart vad sista manaderna har gatt fort och snart ar det slut pa aret. 2011. Skumt! Idag ar det fredag och Ryan ar ute med jobbet pa julfest. Jag hyrde en film ikvall och myste pa med mina kissekatter. Sag Charlie St Cloud. Den rekommenderar jag.. forst var jag inte saker, fast a andra sidan sa ar jag lite smakar i Zac Efron sa jag kan se nastan vilken film som helst med honom, men hursomhelst, filmen var jattebra och jag blev faktiskt lite overraskad. Tycker om nar man tror man vet vad som ska handa, men sa hander det nat helt annat. Frant!







Sa den tycker jag ni ska se!  Har hyrt den i 3 dagar sa imorgon tankte jag se den med Ryan! En mysig romantisk film!

What else. Det gar bra pa jobbet. Pa bada mina 2 jobb.

Vi har antligen fatt sno.

Pa mandag har jag julfest med Lia Sophia. Min manager Gina har hyrt en limo som vi ska kora runt med nere downtown och kolla pa Christmas lights. Pa tisdag ska jag och nagra fran jobbet gora en liten svensk jul "celebration" och pa onsdag har jag julfest med mitt jobb. Pa fredag ar det julafton.

Har dock inte hunnit julpyssla annu. Men tankte att jag skulle gora det nu i helgen. Har bara ett Lia Sophia party pa sondag. Sa det ska bli skont me en avslappnande helg. Det basta med Lia sophia ar att man aldrig behover jobba pa hogtider for da vill alla vara hemma med sina familjer och det ar ingen som vill boka ett party da.

Onsdagen efter julafton ska vi tjejjer traffas och leka Secret Santa. Man har kopt en "allman/generell" julklapp och sen ska vi byta med varandra. Jag har gjort en scrapbook bok online! Jattefin blev den verkligen!

Naj nu tankte jag stada men jag tror det nog nastan blir sangen istallet!

Oj just det ja.. gick ett paket fran min lilla Miiiigumma! Varldens finaste julklapp. Kommer bli sa sjukt fint i vart sovrum.. nar vi nu far ta tag i det! Har ju i alla fall kommit pa vilka farger jag vill ha: aggskal (eggshell) och typ en gra/brun aktig farg. Aaaaaaaaaaah vad jag langtar till mitt sovrum blir fardigt, ska verkligen ta FORE och EFTER bilder. Dock lar det nog ta ett tag innan det blir fardigt, men den som vantar pa natt gott vantar aldrig for lange!





Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för kommentaren om vårt hus. Får väl lägga ut några bilder så småningom så du får se det i sin helhet. Hoppas allt är fint. Kram Annika.

2010-12-18 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0