Min helg

LORDAG: X-MEN MARATHON

I lordags var det ju min och Ryans dag. Vi for till Kohls och skulle shoppa men mitt i allt blev jag alldeles knasig och kande mig illamande sa efter det for vi hem och jag lade mig ner och vilade i sangen. Jag sov nog i 2 timmar. Efter jag vilat kande jag mig battre sa da bestamde vi oss far att fara till Fox Bay och se Wolverine-The Origin! Sjukt bra film! Actionfilmer ar som bast pa stora duken. Vi at popcorn, battered mushrooms och delade pa en kycklingmacka och sa drack vi vin och choklad milkshake! MUMMA! Efter det sa var vi sa inne i X-MEN att vi for forbi Blockbuster och kopte XMEN 1 och 2 och sen for vi hem och tittade pa dom! Det blev en mysig film dag for oss!

SONDAG: MOTHER's DAY

Pa sondag skulle Ryan skota median i kyrkan klockan 9:30 sa da bestamde jag mig for att folja med och ga pa kyrkservicen. Men sa sprang jag pa Susi och bestamde mig for att folja med henne pa bibelklass istallet med Pastor Ben, han ar nog min favorit pastor och det var en riktig intressant lektion dar vi kunde ventilera vara tankar. Det handlade om "the struggle to believe" och vi pratade om James i bibeln.

Efter kyrkan sa for vi hem och gjorde *hemligt hemligt* och jag ar himla nojd med det vi adstakom!!! :P Sen gav jag Susi hennes Mother's Day present. Hade gjort ett kort och kopt tee och en jattefin teekopp!!! Klockan 3 var jag tvungen att fara och jobba och det var helt kaotiskt pa jobbet. Har aldrig haft sa mycket att gora. I vanliga fall brukar jag ha en total "sale" pa runt 200 men igar efter 5 timmar hade jag en sale pa narmare 1000 dollar. Jag hade 2 partyn med 8 personer och 2 runda bord med 5 personer och sen ytterligare 4-5 4 personers bord. Jag har aldrig kampat sa hart for mina pengar. Men jag tjanade ca 120 dollar pa 5 timmar.. CASH! Inga skatter o ratt i handen! Det ar nastan 200 spann i timmen. Inte illa det! Men jag sprang arslet av mig ocksa! Ryan, Susi och Franz kom in ocksa i slutet av kvallen vilket var jatteroligt. Jag skulle overasska dom med deras standard drinkar pa bordet men sa gick dom till baren forst och kopte sig drinkar sa da fick dom dubbla drinkar! Sa det kan ga!

Ja just det ja, sen visade det sig ocksa att min Manager, Devin kanner Ryans och hans familj. Direkt nar dom klev in pa Boulder Junction sa han till mig att han gatt grade school med Collin. Och sen visade det sig dessutom att Ryan gatt i samma klass med hans syster Amber och att han nastan dejtat henne. Och det roligaste av allt var ju att hon och hennes familj satt i ett bord bredvid! Ibland ar varlden allt liten. 

Snart ska jag ivag pa jobbet igen. Och ikvall ar det tyska. Och sa ar det Colleens (varan hostess) fodelsedag sa jag kopte ett litet halsband till henne. Hon och nagra andra kompisar vill att vi ska ga ut pa lordag men med allt brollopsgrejs kvar att gora sa tror jag att jag maste saga nej till allt "roligt" inom den narmasta manaden! Imorgon ska vi traffa Pastor Schneider. Och eventuellt pa torsdag ska vi traffa Jay, som ska skota musiken under brollopscermonin. Och pa fredag ska jag, Susi och Lauren fara till Bluemound Garden, utan Ryan, och planera lite hemlisar!

Jaaa, for att sammanfatta det kort: Just nu ar det BARA BROLLOP i mitt huvud!
Imorgon ar det den 12: en manad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (fast om man kollar pa kalendern ar det mer som en manad och en halv)

hehe! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är i trångfors.. trångfors vägen 5. Ja jag ska ta massa bilder och filma och så men det blir när vi får tillträde till det. 1 agusti ungefär =) Massa före och efter bilder!! PUSS

2009-05-12 @ 21:10:16
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0