Tillbaka till vardagen

Idag pa jobbet kande jag mig krasslig i halsen och febrig-- forsokte dricka varmt te och mycket vatten. Tror de har senaste veckorna har tagit kol pa mig, har ju som sagt inte blivit mycket somn alls och hall igang varje dag. Nu nar man antligen slappnar av sa kanner man att man ar alldeles slut i kroppen. Det kanns valdigt underligt att alla svenskarna har farit hem.. kanns som om vi kommer ses igen om ett par dar men det gor vi ju inte. Jag och Ryan har antligen kommit till den punkt i livet dar vi bara ar-- slut pa stress och brollopsplanerande och allt sant dar, nu ar det bara vi och framtiden. Kanns otroligt skont och vi ar karare an nagonsin. Det ar verkligen ett lyx for oss att bara va! Igar slog vi pa en film nar vi at middag och sag The Dark Night... skitmysigt och det basta var att man inte hade nara skuldkanslor av att man egentligen borde gora nat annat. Vi behover inte gora nat alls!

Ikvall ska vi aka till Brian och Rachel och traffa upp Jeremy, Dave & Kari och kaka middag och umgas. Ska bli trevligt. Fast helst hade jag bara velat mysa med Ryan. Imorgon kvall ar jag bjuden pa middag hos Jess C fran jobbet och sen pa fredag ska jag, Lauren och Deanna pyssla lite. Sen i helgen blir det att stada, roja undan och forbereda infor mandag da pappa kommer tillbaka. Irriterande att Viktor fick med sig min laptop-sladd sa nu funkar ju inte min laptop. Ajja... han kommer ju snart tillbaka med den!

Tack for en helt underbar tid och fantastiska minnen!!!! Mitt brollop hade inte alls blivit detsamma utan er!

Alskar er allihopa!

 


Kommentarer
Postat av: Miii

åh tack själv gumman!! du var så vacker :) du och ryan!! ÅH :)

2009-06-18 @ 18:48:26
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0