Back in Milwaukee

Efter en harlig 2 dagars tur till Winneconne med familjen Klagmann, Antonsson och Soderlund kom vi tillbaka till Milwaukee igar runt 1. Alltid skont att komma hem. Vi fiskade, akte bat, grillade marshmallows, at och drack gott, spelade kort och umgicks. Langtar redan nu tills vi ska fara dit i September, Labor Day! Det ar helt underbart dar uppe och avslappnande! Nar jag kom hem sa hade jag dock fran riktigt trakiga nyheter och det skar i hjartat nar jag tanker pa det. (du finns i mina tankar gumman-alltid & always). Idag ar det sista dagen som pappa, Rose och Viktor ar har. Imorgon skjutsar vi dom till flyget och sen kanske jag och Ryan tar oss en detour till Ikea! Hoppas hoppas, vill kopa den dar bokhyllan som vi spanat pa och eventuellt ett vintrinskap till vardagsrummet. Sen jobbar jag tors & fredag.. pa lordag ar det 4th of July!!!! Idag ska vi forst aka till Boulder Junction och ata och sen blir kanske Harley Davidson museumet.. fast det var ratt dyrt sa vi kanske bara nojer oss med affaren!!!! Idag hjalpte pappa, Rose o Viktor oss att stada i huset sa det var himla skont att fa det gjort! Jag har brant dvd-filmerna pa brollopet och skickar det med pappa. Ni kan aka och hamta upp dom pa torsdag kvall kanske. Dom kommer nog inte forran pa torsdag eftermiddag. Lisa: jag har aven dina shorts och sandaler som jag skickar med dom!!!! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

tack gumman! du betyder så mycket för mig, skönt o prata ut! love you.

2009-06-30 @ 20:09:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0