5 svenskar pa bestallning

Hahaha, ikvall kommer Marie, Mia, Magnus, Lisa, och Tessi. Dom ska anlanda runt 9 i Chicago--sa jag raknar inte med att dom kommer vara har forrans runt midnatt. Kommer bli en laaang dag! Klockan ar nu 8 och jag och Ryan har stigit upp. Idag kommer bli en stor staddag. Vi fixade ordning i gastrummet dar pappa och Rose kommer sova och det har blivit sa mysigt. Battre an jag forvantat mig. Nu blir det storstad i koket och vardagrsummet. Jag maste ivag och  jobba klockan 11-2 och under den tiden kommer Franz komma over och putsa vart golv. Igar klippte han och Susi vart gras-- we are sooo spoiled! Ryan har tagit ledigt idag vilket hjalper... aven om han var valdigt trott igar efter Bachelor Partyt sa hann han hjalpta till med mycket igar anda.
 
Imorgon kommer A-K och Johan. Pa onsdag kommer Gustav och Anna samt pappa, Rose och Viktor. Pa torsdag ar det full rulle, jag och AK ska gora naglar klockan halv 10 och sen maste jag hamta upp min klanning och sen blir det att fara over till Bluemound Gardens och fixa iordning infor fredagen. Ryan maste ivag och hamta sin Tux ocksa sa jag skickar Gustav med honom. Ska forsoka ta sa mycket bilder som mojligt nu med allt sallskap har. Pa fredag ar det den stora dagen. Ar lite orolig for vadret, det har varit mycket regn och kallt senaste veckan och jag kikade pa vadret och det ser ut som om det ska bli runt 20 grader och partly cloudly! Hoppas det blir den helt ok dag!

Nu ska jag stada!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj, du lär ha helt fullt upp den här veckan! Jag vill se många bidler efteråt :o)



Jag råkade hamna på en facebooksida för O'Learys i Ösd och fick till min fasa se att de har lagt ner sin verksamhet! Kan du tänka dig? Men Bishops ska tydligen bygga ut... Varje gång man kommer dit är det nåt nytt som hänt och den dagen du kommer tillbaka dit kommer du inte känna igen dig längre! :oP



Haha, ha så kul nu med alla gäster och roligheter! Vi hörs!



Kram kram

2009-06-10 @ 13:51:33
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Anna

Hon har fått komma in mer och mer lite pö om pö. Först började vi ge henne lite mat och hon fick komma in lite lite på dagarna när vi var hemma. Sen har det blivit mer och mer och nu sover hon inne också om hon vill. Hon är ju katt så hon är ju här när hon vill om man säger så. Men hon är ruskigt sällskapssjuk och följer efter en överallt :o)

2009-06-10 @ 16:24:11
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Annika

Nu är det bara en dag kvar. Kan tänka mig att det är många fjärilar som flyger runt i din mage...och Ryans också för den delen. Hoppas att ni får en alldeles fantastisk dag med många fina minnen. Kram Annika.

2009-06-11 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0