Tjejkvall och en Aha/hemlangtan-upplevelse

















Vi borjar val baklanges dara. Igar runt 6, halv 7 tiden pa kvallen sa kor Deanna hem mig fran Laurens stuga i Sheboygan, drygt en timme harifran. Vi har haft en helt underbar dag pa stranden. Vi kor hem samma stracka som jag brukade kora nastan varje dag nar jag dejtade Ryan (7 ar sen) och plotsligt slog det mig-- shit, jag ar inte har som au pair langre, jag har heller inte har pa semester-- JAG AR HAR FOR ALLTID!!!!!!!! Panik... *bank bank bank bank i hjartat* -- sen hjalpte det val inte heller att jag umgatts 24 timmar med en massa marijuna rokare.. guuuu vad dom roker i det har landet! Aven om jag inte rokte (...en endaste gang, jag ar en duktig flicka pappa sa oroa dig inte for det) sa blir man ju lite paverkad av ha 3 brudar som roker runtomkring mig sa jag kande mig hog ocksa, aven om jag inte tror att det riktig funkar pa det sattet. Tror inte jag kan bli hog av att andra roker. Sa panik fick jag av min nya upptackt- AHA upplevelse! Jag sa till Deanna: tank om jag om 5 ar inte vill bo har langre! Men som tur ar sa har jag ju en san underbart klok van som sa: men Marielle nar du ar i Sverige saknar du inte USA da?! Hmm.. det har hon ju ratt i saklart! Jag klarar kanske en manad i Sverige och sen skulle jag bli tokless och vilja fara tillbaka till USA sa det kanske racker att jag kommer och halsar pa lite da och da! Sa da kandes det mycket battre! Sjalvklart saknar jag Sverige som ett tok-- framforallt nu nar jag laste Maries och Tessis blogg och jag saknar er och alla tjejkvallarna sa himla mycket att det gor ont i kvall! Att jag inte kan vara med-- men man far fokusera pa det postiva i livet-- att jag antligen far vara tillsammans med Ryan och att jag alskar honom sa himla mycket att det ocksa gor ont! Haha!

Deanna slappte av mig har hemma och da var vi utelasta i huset igen! Suck! Jag var tvungen att springa over till Franz och hamta reservnyckel! Anledningen till att vi var utelasta var att jag och Lauren spelade ett spratt pa Deanna och Robin kvallen innan-- sa att dom bestamde sig for att lasa alla dorrarna. HAHA!

Tjejkvallen pa onsdagen borjade direkt efter Lauren och jag slutat jobbet. Vi for till Pick'n'save och handlade en massa mat! Sen for vi hem till mig och borjade laga mat: vi gjorde forratter, smorgasttarta, bal och sen gjorde vi hemmagjord sushi som vi at till lunch/middag. Sjukt gott var det och billigt sa det maste vi gora om. Vi hade lite leftovers igar sa da fick Ryan testa det och tillochmed han tyckte om det!

Deanna var forsta gasten som kom vid strax efter 8. Sen kom Carly, Trisha och Robin! Trisha var redan hog nar hon kom sa da bestamde sig alla (utom jag och Carly) att roka ocksa sen luktade skit i hela kallaren dagen efter da vi skulle stada! Men det tankte vi ju inte pa da! Vi hade jatteroligt iaf, skvallrade en massa om jobbet, satt ute vid elden och spelade catchphrase och sen gick vi in och at mera mat och sen gick vi ner i kallaren och spelade The game of things som var superroligt!

Carly och Trisha for hem nangang efter 1 och sen vid 2 halv 3 tiden gick vi andra och la oss. Lauren och jag delade min sang och Deanna och Robin delade sang i gastrummet. Det var da som jag och Lauren kom pa att vi ville skojja lite med Deanna och Robin sa vi smog oss ut med en ficklampa och gick och knackade pa deras fonster.... dom fattade ingenting och blev skitradda och trodde vi var kidnappade medans vi sprang omkring och knackade pa alla fonster och ringde pa alla dorrklockor! Tillslut sa laste Robin in sig pa toan med en harborste och tankte ringa polisen och Deanna sprang och borjade lasa alla dorrarna.. som tur ar hann vi smyga in bakvagen innan hon laste den dorren och sen gomde vi oss nere i kallaren! Riktigt radda blev dom tydligen! oooOOoppps...men kul var det!

Sen pa torsdag morgon steg vi upp och stadade och sen gjorde jag plattar till frukost! Efter det bar det av till Laurens stuga i Sheboygan dar vi spenderade en hel dag pa stranden!

Nu ar jag helt slut och kanner mig antisocial for det har aret.. men det gar val over snart. Orkade inte ens fara till den dar strippklubben utan stannade hemma istallet med Ryan som kom hem fran Kanada samma kvall. Han maste fara till Kanada igen pa sondag-fredag sa da blir det tomt! Saknade honom nog mycket bara pa en dag! Fragade honom om han kanske hade en canadian mistress men det verkade inte sa!

Nu ar ni uppdaterade pa mina sista 48 timmar.. eller 24?! Jag lagger upp bilder nar jag kommer hem fran jobbet! I helgen blir det bara att ta det lugnt och umgas!

KRAM  KRAM

Kommentarer
Postat av: Miiii

nåå fick du den känslan nu, som ja pratat om också, att det kommer slå dig nångång att du inte är där på semester eller aupair utan att du verkligen flyttat dit :) men det är ju bra att sakna sverige också så blir det ju toppen när du kommer hit då och då! :) saknade dig också på tjejkvällen gumman!! vi får ha det när du kommer över nästa gång såklart :) PÖSS.

2009-07-17 @ 18:41:00
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Du verkade så lycklig och hemma därborta så jag tror inte det kommer bli några problem. Och som du skrev så finns sverige alltid kvar att hälsa på =)Ni verkar då ha haft riktigt roligt iaf på eran tjejkväll..hihi! PUSS

2009-07-17 @ 23:11:27
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

va fina bilder gumman :) skönt med strand! åh vad jag längtar till tisdag ;)

2009-07-18 @ 13:59:23
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0