Back to normal

Idag ar det en helt vanlig dag-- Ryan jobbar, jag jobbar och vi jobbar hela denna vecka. 6 Juli.. mitt i sommaren. Nar jag steg upp imorse klockan 8 sa strommade solen in genom fonstrerna. Jag bara alskar att vakna upp till en harlig sommardag. Det ska bli nastan 30 grader idag. Skont! Jag ar precis pavag till banken och sen knopa lite pa tack-korten idag, forsoka fa dom fardiga i veckan. Sen kommer Susi forbi mig runt 9:15 och da ska vi aka till USA BABY och kopa en present till Aly som haft sin Baby Shower for 2 helger sen. Sen bar det av till jobbet. Har ju onskat fler timmar pa jobbet sa forhoppningsvis far jag jobba lite mer de narmaste veckorna.

Nar jag stod i duschen sa bestamde jag mig aven for att verkligen ta tag i min traning/halsa! Idag blir det harda bullar-- inge mera skitmat.. nu ska vi ata ordentligt och trana. Har verkligen legat pa latsidan senaste 3 veckorna! Sa nu jaklar!!!!!! Kanns som en bra dag att borja pa! Vi borjar pa ruta 1! Mitt mal ar Tyskland resan om ca 2,5 manad. Att se ut som en pingla tills vi aker!!! Sen har vi en 2 dagars cykeltur vi tankt gora i Augusti sa jag tankte forsoka trana upp mig till den! Funderade pa om jag ska borja cykla till jobbet varje dag! Ajja, hoppas detta umpf haller i sig nu ett tag... jag ska jaklar i mig inte ge upp! 10.000 steg om dan!!! Da ar Marre glad!

..... da var det tillbaka till verkligheten igen!


Kommentarer
Postat av: lisa eklund

Men Marielle, du ser ju redan ut som en pingla ju !! :) fast man mår ju bra på insidan också om man tränar så det är ju aldrig fel:) ska också försöka komma igång igen nu. ska bli skönt!

2009-07-07 @ 00:14:27
URL: http://lisaeklund.blogg.se/
Postat av: Mia

Men sötnos.. du ÄR redan en pingla =) Kram

2009-07-07 @ 01:13:16
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0