Helgen!

Helgen blev valdigt handelsrik. Tjejkvall pa fredagkvall och sen middag hos oss pa lordagkvall. Det blev grillade New York Strips och Tenderloins och sen gjorde jag potatisgratang och svampsas (dock sa fick jag ata sasen sjalv, amerikanarna ar inte sa mycket for saser till sina stekar), Ryan gjorde sin jattegoda Asiatiska sallad och sen hade Rebekah med sig en jattegod forratt! Det var mycket mycket gott och jatteroligt att traffas och "catch up". Jag fragade Rebekah och Melissa om dom ville vara mina brudtarnor och bada svarade jag. Dock sa ar Melissa lite tveksam eftersom hon ar i femte manaden just nu och kommer foda ca 2 veckor efter mitt brollop sa hon skulle fundera lite extra pa om hon verkligen kommer kunna stalla upp! Nu har vi i alla fall 5 brudtarnor och 5 marsalkar! Det blir ett stort brollopsparty.



Pa sondag for jag och Susi pa en gratis klass om hur man lar sig gora sina egna buketter till brollopet. Valdigt bra och vi lyckades gora sma blomgrejs till killarna, vilket ar valdigt billigt och bra! Det borjar verkligen narma sig nu! 4 manader kvar! I slutet pa manaden ska vi skicka ut alla inbjudningar till alla har i USA, eller kanske i borjan pa mars! Over 150 inbjudningar ska ut.

Efter jag kom hem fran jobbet ringde jag till Marie, det ar sa himla skont ibland att fa surra av sig! Och nar man pratar pa telefonen sa kanns det ju inte som att man ar sa himla langt ifran varandra an da. Vi pratade en massa om nar hon kommer hit och vad vi ska hitta pa!!! Skitroligt!

Senare pa kvallen hade jag tyska. Det ar konstigt att tiden gar sa himla fort nar jag har kurs, speciellt nar det ar en gang i veckan for da verkar veckorna ga sa mycket fortare. Tyska-kursen ar 8 veckor och nu har vi bara 5 veckor kvar. Det blir som en liten nedrakning! Det ar ganska svart och mycket att ta in i huvudet men jag tycker var grupp ar sa himla bra! Sen kom jag och Meghan overens om att nasta mandag efter tyskan sa ska vi ga ut och ta en drink! Ska bli trevligt.

Och pa fredag ska vi pa spelkvall hos Rachl och Brian Sweet och Dave och Kari kommer ocksa dit! Sa det ska bli himla roligt!

Det ar mycket som hander nu! Idag ar det typ sjukt varmt ute ocksa. Det ska bli 15+ grader ute, sahar mitt i Februari! Helt galet men inte klagar jag!

Kommentarer
Postat av: Miiii

vad fint du hade gjort, dukat :) supersnyggt! vad kul att de händer en hel del nu gumman! nee jag håller med dig, de kändes inte som att du var så långt borta, skönt o prata på telefon!! KRAM

2009-02-10 @ 20:59:28
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är igång igen! Om än lite långsamt, men ändå :o) Kul att det händer mycket. Till helgen åker jag och Richard till Halmstad och hälsar på Anna, Micael och Ebbe! Kram!

2009-02-10 @ 21:44:38
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja alltså shit va ni pular på. hittar ju på massa grejjer hela tiden=) himla roligt! Åh jag längtar helt sjuk mkt nu. Pratade med en tjej som jannice känner, hon har varit i Chicago tre gånger. Hon har samma stil på kläder som mej och tipsade om några ställen där de fanns typ sjukt mkt snygga kläder i min stil. jäj Im so happy;D

2009-02-10 @ 22:21:18
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0