me bilen.....

idag har jag och bilen spenderat some quality time.. jag cyklar ju nastan varje dag till jobbet sa det blir inte att jag och bilen hanger sa mycket. Sa idag blev det jag och bilen! Forst korde jag till jobbet-- jobbade och sen lunchade jag med Deanna.

Efter lunchen for jag pa min ogon undersokning. Gjorde nagra tester, ett var lite laskigt for hon droppade na droppar i ogonen for att ogat skulle domna bort och sen petade hon i ogat. Kande ingenting men det kandes lite konstigt, ungefar som att ha lim i ogat. Det blev jattetjockt och konstigt. Hon tyckte att allting sag bra ut och hon trodde aven att jag var en lamplig kandidat for ogonoperationen. Jag hade -9.46 pa bada ogonen, nastan -10. Dom operar upp till -13 och -20 var tydligen inte alls bra for da vagade dom inte operera. Nasta vecka ska jag traffa dr Suson och se om aven han tycker att jag ar en lamplig kandidat for ogonoperationen. Bra att dom gor sa manga kollar och sa, sa man kanner sig saker. Ar super super super NERVOS och radd, men hon jag var till idag berattade att innan operationen sa far man 5mg av nanting och sa tittade hon pa mig och sa: for dig som ar sa liten och petit sa innebar det sakert typ 2-3 vinglas. Haha, det kandes iaf skont att hora. Hon sa att hon inte vill att man ska vara radd nar operationen sker men man heller inte sova for da haller man ju inte uppe ogonen. Sen berattade jag om min tyskland resa och sa att jag garna gjorde bort operationen innan om det gick sa nu kanske jag ska gora den redan nasta fredag den 14:e. OMG! SHIT POMMES! Far se vad Ryan sager!

Efter ogonundersokningen for jag och shoppade lite grejjer, for till posten, blockbuster och sa tankade jag och tvattade bilen. Jag var inte hemma forrans efter halv 6. Nu vantar jag pa Ryan.. ska ju fara till Terry ikvall och ge henne en present och Ryan ska klippa haret. Hade egentligen tankt forbereda soppa ikvall men jag tror det far bli donken for mig! Har inte atit dar pa flera veckor! MMMMMUMS!

Haller pa och forsoker fixa ihop en scrapbooking kvall :) nagra brudar fran jobbet som var intresserade!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill också operera ögonen ju! Gud va skönt det skulle vara. Förstår att du är nervös.. läskigt när dom petar på ögonen men dom vet ju vad dom gör så det blir säkert super bra =) Hihi.. jo det är kanon väder här också men på kvällarna när det blir mörkt så känns det att vintern lurar runt hörnet. PUSS BABE!

2009-08-05 @ 11:31:00
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

Ja du har verkligen ingen bra syn, skönt om du får göra en operation! :) men tänk på att du kan ju se grumligt typ 1 till 2 veckor beroende på person, innan det blir riktigt bra syn, så du inte ska resa o vill se så mycket :) men det berättar väl läkaren då! :) kram gumman!

2009-08-05 @ 19:20:53
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0