Middags ideer!

Pa lordag ska jag och Ryan halla i Murder Mystery Dinner Party for 8 personer. Forsoker lista ut vad vi ska laga for mat. Det maste vara enkelt, hyfsat billigt och underbart gott. Gar det? Jag tankte gora rak och vitlkoks soppa (Mias recept) till forratt med mozzarella/tomat & brie/tomat mini toast.

Men vad sjutton ska jag laga for varmratt? Tankte kanske typ potatisgratang, for den kan jag ju forbereda kvallen innan och sen bara varma upp i ugnen precis innan middagen. Kanske baconlindad flaksfile med ost.

Nagon annan som har jattebra forslag pa natt gott som ar bra att bjuda 8 personer?

HJALP!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja men precis de jag tänkte på, till gratäng, baconlindad fläskfilé fylld med creme bonjour vitlök, supergott! :)

2013-09-26 @ 09:23:22
URL: http://miiimary.blogg.se
Postat av: Angelica Morat

Baconlindad kycklingfilé med vitlökssmör i m ris och sallad :-) annars Karlssons låda de är jätte gott! Och de gör du kvällen innan om du vill och sen bara in i ugnen.... Vet it om de va bra nog men alla ja bjuder på de älskar de :-)

2013-09-26 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0