Mycket M!

Mycket som hander nu! Forst av allt sa hade vi var Murder Mystery Dinner i lordags. Trots att min mage bestamde sig for att vara elak och gorma sa blev det en lyckad och rolig kvall. Har kommer bilder:

 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Det andra M:et ar Mexico!! Vi har antligen bokat var resa till Mexico, min van Robin ska gifta sig i Riviera Maya i November, sa jag och Ryan aker dit i 4 natter och 5 dar!
 
Vi ska bo pa hotell Iberostar Paraiso Lindo. Ser jattefint ut!
 
 
Puss fran mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna i Hova

Vem var mördaren???

2013-10-03 @ 13:52:37
Postat av: Mia

Verkar ha varit en superlyckad kväll! :) kul :)
Och underbart med en mexico resa!

2013-10-03 @ 16:56:46
URL: http://bymia.blogg.se
Postat av: Miiii

vad kul, så ni bestämde er för att fara iaf :) mysigt o komma iväg på lite semester! kram

2013-10-04 @ 16:01:36
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0