Galet, crazy vecka!

Jag drar mig lite for veckan som kommer, det kommer det bli en helt galen vecka.
 
Imorgon (fredag) ar det jobb fran 7 pa morgonen (fatta att Marre stiger upp klockan 6 pa morgonen VARJE DAG) till halv 4. Christine och Adrian, agarna till foretaget dar jag jobbar, har anordnat ett "Holiday Party" featuring Lia Sophia and MIG saklart. Sa efter jobbet blir det att rusa hem och kasta pa sig klanningen och ivag pa Lia Sophia partyt. De har runt 20-25 gaster som kommer. Ryan kommer ocksa efter jobbet och ska hjalpa till och servera drinkar! Ska bli jattekul!
 
Pa lordag blir det vilo dag. En kompis fragade om jag ville ga ut och ata middag med henne pa lordag, sa jag velar om jag ska eller stanna hemma och vila. Pa sondag morgon har jag kyrk-duty. Jag och Ryan ar sa kallade "greeters" varannan manad pa var kyrka dar vi star vid dorrarna och halsar alla valkomna innan cermonin. 
 
Pa mandag jobbar jag 10.5 timmar, sen har jag Lia Sophia mote och maste bila en timme for att ta mig till motet. Pa tisdag jobbar jag ocksa 10.5 timme och sen har jag ett "church meeting" efter jobbet Jag ar med i en organisation som vi kallar Outreach Team, i var kyrka. Pa onsdag jobbar jag ocksa 10.5 timmar och sen aker jag nog hem och dackar!
 
Pa torsdag ar jag LEDIG! Pa fredag - DA BAR DET AV TILL MEXICO! 
 
 Galen, galen vecka!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0