DOD

Onsdag idag och har redan jobbat 32 timmar denna vecka! Fy va jobbigt det va! Gick anda ratt snabbt men ar helt slut. Men det var det ju vart eftersom jag nu ar ledig tills nasta torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOOP WHOOP!

Pa fredag drar vi ivag till Mexico! Ah det ska bli helt underbart! Vi kommer hem pa tisdag, sen har jag tagit ledigt igen pa onsdag och behover inte aka tillbaka pa jobbet forrans pa torsdag! En liten mini semester!

Annars pa senaste tiden sa har jag haft manga Lia Sophia partyn - 3 stycken senaste manaden! Jattekul att plocka upp lite party sahar pa hosten, brukar oftast bli fler party innan jul!

Idag nar jag kom hem efter jobbet (efter en 11 timmars dag pa jobbet) sa hade Ryan en "tidig" julklapp under vart lime tree.  Sa sott! Och sa hade han ett glas vin/champagne som vantade pa mig. Han hade kopt mig mitt eget snorkel set, rosa, ett komplett set i en jattefin rosa bag! Perfekt infor Mexico sa nu blir det nog att vi bokar en snorkel trip och sa vill jag att vi ska boka en par massage! Ryan har aldrig haft en massage forut sa nog ar det pa tiden! Sa skont och avslappnade!

Hors nar jag kommer tillbaka!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0